Friday, November 10, 2023

Lehe - Black

Nimi: Lehe - Black
Päritolu: Eesti (Keila)
Taara: plekk 0,33L
Alkohol: 6,5%
Algvirde tihedus: 17P
Tüüp: Black IPA
Hind: 2,90€ + pant
Eelhäälestus: Ma olen teda ju korduvalt joonud ja ma olin täiesti kindel, et ta on mul siin blogis ammu olemas, aga võta näpust. Tuli välja, et ei olnud. Mälu järgi igati aus õlu. Loodan sama.
Värvus: Must muidugi.
EBC: 55
Vaht: Ilusa pruunika vahumütsi kasvatas pähe omale ja see püsib eeskujulikult. 
IBU: 60

Aroom: Aroomis ujub ringi keskmist kasvu humal ja tal on röstitud susped jalas. Mõjub stiilipuhtalt.

Maitse: Esimese asjana võib tajuda, et ka konsistents pole kõige lahjem. Maitse on mõnusalt jõulise röstiga, omab isegi sellist kohvi laadset tunnetust ja mõõdukalt humalane. Kui keskmaitses röst hakkab esimesena ära vajuma kerkib kaardina tagant välja humala mõrkjus. Järelmaitses keerutavad mõlemad maitsepoolused veel pikalt suus kuni suhu jääb selline kergelt mõrkjas meenutus. Igati adekvaatne Black IPA.

Kokkuvõte: No selle õlle puhul algab kõik juba purgi kujundusest, mis on nii lakooniline (lihtne ja lööv). Kahjuks meie turul ei ole väga palju Black IPA-sid, ent aegajalt ikka siit või sealt oma pea välja pistab. Mõtlen, et huvitav, kas antud õlleke on nende kunagise õlle Lõbus Njuufa mantlipärija. Igatahes on ta oma stiilis kindlapeale minek. Sest nagu ütlesin, olen teda varemalt mõnikord ostnud ja joonud, ning seda laia valiku hulgast, mitte olude sunnil. Igatahes soovitan proovida.    

Hinne: 5-

Huvitav fakt: Partii nr. 749.
Pean mainima, et mulle meeldib Lehe kodulehe informatiivsus ja ülesehitus.

No comments:

Post a Comment