Friday, December 27, 2013

Kaiserdom - Pilsener (Herb-Würzig)

Nimi: Kaiserdom - Pilsener (Herb-Würzig)
Päritolu: Saksamaa (Bamberg)
Taara: Plekk 0,5L
Alkohol: 4,7%
Tüüp: Hele pilsener
Hind: 0.99€ + pant
Eel häälestus: Kaisredomi mingit õlut olen nagu joonud ja polnud just eriline elamus.
Värvus: Heledam kuldne
Vaht: Tekib ilusti ja püsib hästi.
Maitse: Hmm kui vaht on ilus, siis maitses on jälle see "välismaa õlle maitse" hulgas. See pole isegi hulgas vaid domineeriv. Ühesõnaga pole õlu minu maitsele. Ei ole ka otseselt vastik, aga no minu maitsest kaugel. Kui keegi teine oskab seda maitset paremini iseloomustada olen tänulik. 

Kokkuvõte: Õlle aseaine, parema puudumisel võib näiteks vett juua. Tuleb tunnistada, et olen  ka halvemat õlut saanud aga noh see ka nüüd eriline õlu pole. Vähemalt ei pea ära kallama. Hinne 1+.

No comments:

Post a Comment