Thursday, September 7, 2023

Anderson's / Mad Scientist - Beet Child O'Mine

Nimi: Anderson's / Mad Scientist - Beet Child O'Mine
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: plekk 0,33L
Alkohol: 6,9%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Milkshake IPA / IPA
Hind: Sõber tõi sünnipäevaks. Aitäh, Martti!
Eelhäälestus: Hmm, veel üks õlu mis on peediga tehtud. Varemalt olen peeti kohanud kahes Pühaste õlles, millest üks mulle ei meeldinud, aga teine oli vägev, sest peet ei pääsenud maitses esile. Lisaks on siin ka Vaarikat ja vaniljet. No intrigeeriv ometi. See õlleke on ka collabrew, ehk valminud koostöös Mad Scientist pruulikojaga. Ootan huviga, millega on tegemist.
Värvus: Erkpunane
EBC: ?
Vaht: Korra viskas kerge roosa vahukihi peale, aga see kadus kiirelt.
IBU: ?

Aroom: Aroom on mahlane ja hapukas põhiliselt võib tunda vaarikat, kerge vanilje looriga. Kui väga pingutada siis äkki leiab mingi vihje peedile ka. 

Maitse: Maitse on vaarikas ja peet tugevalt käsikäes. Muide see peet annab talle mingi sellise mullase maitsenüansi juurde. Purgil lubati humalast õlut, aga see vaarika hapu surmab ilmselt kogu humala. Mis on kindel, on see, et ta on omapärane, aga mis tüüpi see omapära on ei suuda ma lõpuni ära otsustada. Muide ta ei ole ka nii karjuvalt vaarikane kui ma kartsin. Ning see mulla maitse, kas see tuleb lihtsalt peedist või olid peedid korralikult pesemata. Vanilje vihjet ei suuda ma sellest maitsest väga välja lugeda. Aga oma jõhkra omapära juures on ta tegelikult joodav.

Kokkuvõte: Kindlasti üks põnev katsetus. Juba mitmes kord näen, et peeti kiputakse õlle sisse panema ja ma ei saa aru millest selline soov. Aga üldiselt on ta ikkagi selline ühe korra proovimise õlu. Ma muidugi ei välista, et keegi seda väga heaks peab, aga tema kiiks on minu jaoks veidi mööda sihitud. Aga proovida tasub teda kindlasti sest ta on omapärane. 

Hinne: 4

Huvitav fakt:  Proovitud õlu oli partiist 000132.  
Mõned korrad kordan veel, et need kalambuursed nimed teevad mulle alati rõõmu.
Selle õlle nimi siis viitab nähtavasti Guns'n Roses-i loole Sweet Child O'Mine, mille kitarrikäiku teavad ilmselt isegi need, kes seda bändi ei tea.
Mad Scientist pruulikoda on pärit Ungarist.

Tootja infot: On saadaval vaid e-poe link.

No comments:

Post a Comment