Tuesday, September 5, 2023

Thornbridge - Market Porter

Nimi: Thornbridge - Market Porter
Päritolu: UK / Inglismaa (Bakewell)
Taara: Plekk 0,33L
Alkohol: 4,5%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Smooth Creamy Porter / Porter
Hind: Sain väikse teene eest. Aitäh!
Eelhäälestus: Ma olen sellelt tootjalt kahte õllekest varemalt proovinud ja mõlemad olid täitsa joodavad. Et ootan siitki ühte mõnusalt kreemist porterit.
Värvus: Must
EBC: ?
Vaht: Ilus helebeežikas vahumüts täitis ligi kolmandiku klaasist. Suurem osa lahkus kiiremini, aga umbes kahe sõrme jagu püsib päris hästi.
IBU: 35

Aroom: Aroom on mõnusalt tugevaröstiga. Põhiliselt röstitud vili muid nüansse väga laialt ei ole, kui siis kerge kohvi varjund on ka. 

Maitse: Maitse on ka kõva röstiga, meenutab UK päritolu stoute. Aga suus viibides on tal mingi veidi liigne kihin sees, mida ma kreemise porteri puhul nagu väga ei ootaks. Aga maitselt on jah röstine ja küllaltki mõrkjas, aga pigem selline kõrbenud mõrkjas mitte humala mõrkjas. Üld joontes igati joodav Porter, ehki see liigne kihin annab väikese miinusmärgi. 

Kokkuvõte: Laias laastus joodav ja tugeva röstiga porter. Väike nõks on sees, mida minu meelest ei peaks olema, aga ei midagi, mis oleks nö. dealbreaker. Võib juua küll, ehki paremaid alternatiive on kamaluga. Mina ütleks, et üpris britipärane porter.

Hinne: 4

Huvitav fakt: Kodulehel soovitatakse seda õlut talveperioodiks. Kodulehel leiab selle õlle kohta vähe lisainfot. See õlu on oma nime saanud ühe pubi järgi.

Tootja infot: https://thornbridgebrewery.co.uk/products/market-porter?_pos=1&_sid=4edb4fed8&_ss=r

No comments:

Post a Comment