Friday, May 24, 2024

Lehe / Nöösker - Ööloom Bourbon BA

Nimi: Lehe / Nöösker - Ööloom Bourbon BA
Päritolu: Eesti (Keila)
Taara: klaas 0,33L
Alkohol: 12,0%
Algvirde tihedus: 27,7P
Tüüp: Bourbon Barrel Aged Imperial Stout Braggot
Hind: 5,53€ (pant hinnas).
Eelhäälestus: Ma kahtlustan, et see on selle blogi esimene Braggot. Noh aga ehk on midagi põnevat kui ta väärib vaadis hoiustamist. Meeõlled mulle üldiselt meeldivad ja ImpStoudid meeldivad väga. Ootan õlleelamust.
Värvus: Must
EBC: ?
Vaht: Väga ilus pruun vahumüts tekkis poolde klaasi ja vajub normaalses tempos.
IBU: ?

Aroom: Aroomis on magusust, kerget kohvi, ka burbooni. Pikka otsimise peale leidsin mee ka üles. Aroom on massiivne ja isu tekitav.

Maitse: Konsistents on üllatuslikult väga vedel. Maitse esimeses osas on tugevalt alkoholi tunda, mis on segatud kohviga. Burbooni triip jookseb ka üpris selgelt keskmaitsest läbi. Aga see õlleke on kuidagi naljakalt kidura kehaga. Kas see mõdu lahjendab ta siis nii ära või? Välimuselt, aroomilt jms. on ta ju imperial stouti nägu, aga see kiitsakas keha ja vedel konsistents ajavad mul konspektid sassi. Muide mett on hästi õrnalt maitses tajuda. Väga omapärane ja täitsa hea, aga segadust tekitav. Ent ma arvan, et vigadeta, sest ma lihtsalt pole selle stiiliga varem kokku puutunud.    

Kokkuvõte: Üldiselt väga huvitav. Põhiline üllatus oli tema kiitsakas keha. Maitse on küll mitmekihiline ja tore, aga selles koosluses pääseb alkohol millegipärast hästi esile. Kõvad punktid tulevad sellise huvitava katsetuse eest, ma ei tea, et Eestis palju Braggoteid oleks tehtud. Kindlasti on tegemist proovimist vääriva õllega. Ma ise jään ikkagi eelistama Imperial Stoute ilma mõdu sekkumiseta. Aga põnev kogemus on ta kindlasti. 

Hinne: 4

Huvitav fakt: Braggot on siis selline segu stiil kus õlu kohtub mõduga (meeõllega). 
Partii number: 810
Õlleke on valminud koostöös Nöösker pruulikojaga, mis on keskendunud meeõlle valmistamisele.


No comments:

Post a Comment