Monday, May 13, 2024

Birra Flea - MA.MA. - IPA

Nimi: Birra Flea - MA.MA. - IPA
Päritolu: Itaalia (Gualdo Tadino)
Taara: Plekk 0,33L
Alkohol: 5,9%
Algvirde tihedus: 15,4 °P
Tüüp: IPA
Hind: Sõber välismaalt tõi. Aitäh, Marko!
Eelhäälestus: Hiljuti proovitud Birra Flea kuu õlu oli täitsa joodav. Siin siis võib olla lootust isegi heaks IPA-ks. Ehk siis loodan maitsvat IPA-t.
Värvus: Pruunikaskollane
EBC: ?
Vaht: Ei kippunud väga vahtu minema, see kirme mis tekkis seisab ilusti.
IBU: 40

Aroom: Aroom on pigem tagasihoidlik, aga siiski humalane.

Maitse: Ka maitse on kuidagi tagasihoidlik või oleks nagu sordiini all. Üldpilt on selline veesegune, et osalt nagu vesine aga maitse on oleks nagu vee all kinni. Naljakalt kahvatu maitsega. Seal kuskil vee vahel on seda maitset, aga see on nagu patja karjumine. Karjumist on kuulda, aga hääl on nõrk. Veidi nõutuks teeb. Halb ta ei ole, aga nõrk on.

Kokkuvõte: Seda laadi peidetud maitsega IPA-t ma polegi vist varem saanud. Kurb muidugi, sest seal vees vedelevas õlle maitses on tajuda viisaka õlle jooni, aga need jäävad lihtsalt liiga nõrgaks. IPA puhul me ju ikkagi ootame pigem rohkem maitset, seega väga ta stiili ei taba. Selle tagasihoidliku maitse kohta on ka alkoholi palju. Aga kuhugi see maitse lihtsalt kaob ära.

Hinne: 3+.

Huvitav fakt: Purki vaadates võib järeldada, et need MA-d on viited nimedele Matilde ja Mattia, aga kes need on pole õrna aimugi. 
Purgi eesküljel olev sõna "Artiginale" tähendab "Käsitöönduslik/käsitöö"
Antud õlu on ka kodulehe ingliskeelses variandis olemas, aga irooniliselt on ka sel lehel tekst itaalia keelne.
Omab Vegan tähist.

No comments:

Post a Comment