Friday, May 17, 2024

Pühaste - Jokker

Nimi: Pühaste - Jokker
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: Plekk 0,33L
Alkohol: 0,5%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Non-Alcoholic Pale ALE / Alkoholivaba
Hind: Sain väikese abi osutamise eest.
Eelhäälestus: Ma eelmine suvi sain seda kuskil festaril proovida ja minu mälu järgi alkoholivabade arvestuses kõlbas täitsa juua. 
Värvus: Kuldne. 
Vaht: Vahtu tekkis ligi pool klaasist ja vajub ta kerge kiirustamisega.
IBU: ?

Aroom: Aroom on humalane ja seda klassikalist leotatud leiva lõhna, mis reeglina alkoholivabadel on, siin ei leidu. Aroom tekitab, tunde, et see on päris õlu.

Maitse: Maitses on palju muidugi vett, aga on ka kergelt tsitruse varjundiga mõrkjat humalat ja mis kõige olulisem, nagu aroomiski puudub ka maitses see leotatud leiva maitse. Mingi hästi kerge joon on seda olemas, selline aimatav, aga sellises koguses võib seda olematuks pidada. Päris õlle tunnet ta ikkagi ei tekita, aga see maitse on pigem nähtus omaette, mitte klassikaline alkoholivaba õlu. Janukustutuseks täiesti sobilik.

Kokkuvõte: Pean tõdema, et olen meeldivalt üllatunud, ma ei mäletanudki, et see jook niivõrd meeldiv oli. tugev variant alkoholivabade õllede hulgas. Ma usun, et meie väiketootjate õllede seast leiab tavalisi (alkoholiga) õllesid, mis on vähema ja/või kehvema maitsega. On suur tõenäosus, et mu teed selle õllega suve jooksul veel ristuvad. 

Hinne: 5- (Põhiliselt alkoholivabade kategooria tõttu)

Huvitav fakt: Omab vegan tähist.
Proovitud partii: 587.

Tootja infot: https://puhastebeer.com/tooted/alkoholivaba/jokker

No comments:

Post a Comment