Thursday, May 30, 2024

Anderson's - Phat Fil

Nimi: Anderson's - Phat Fil
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: plekk 0,33L
Alkohol: 6,5%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Black IPA
Hind: 3,19€ + pant
Eelhäälestus: Alati on tore näha kui keegi teeb Black IPA, sest üldiselt kipuvad need õllekesed maitsvad välja kukkuma. Kõige madalam hinne, mis ma seni olen ühele Black IPA-le andnud on 4. Seega loodan ühte mõnusat musta IPA-t.
Värvus: Must.
EBC: ?
Vaht: Vahtu läks ta hea hooga, vahtu sai alguses ligi kolmveerand klaasi, kuigi valasin ettevaatlikult. Vajub väga rahulikult. 
IBU: ?

Aroom: Aroomist hõngub humalat, veidi pärmi ja törts musta kohvi.

Maitse: Maitse algab selle kohvise ja röstise küljega, mille vahelt sirutab oma võrsed humal. Keskmaitses on ka kerge pärmi värelus ja järelmaitses ilmub suhu selline mõõdukas, aga mõnus mõrkjus. Taaskord üks toreda maitseringiga Black IPA. Mingi nüanss jääb nagu natuke lahjaks, äkki humal, aga noh see jääb puudu ideaalist. Tegemist on igati viisaka Black IPA-ga.

Kokkuvõte: Huvitav, kas Black IPA-dele pole suurt turgu, et neid üpriski harva toodetakse, vähemasti meie turule. Mina jooks neid küll sagedamini. Antud õlleke on ka selline keskelt läbi normaalne Must IPA ja nagu ma juba ülal mainisin siis ma kehva selle liigi esindajat polegi veel saanud. Mõnusalt joodav, aga kaks karva jääb viiest puudu.  

Hinne: 4+

Huvitav fakt:  Proovitud õlu oli partiist 000211.  
Purgil on "vegan" tähis seega sobib ka veganitele.
Pean tunnistama, et antud õlle nime tagamaadele ma pihta ei saa. E-poes räägitakse midagi mingist härrast, aga kes  ta on ja mis on seos?

Tootja infot: On saadaval vaid e-poe link.

No comments:

Post a Comment