Monday, May 20, 2024

Õllenaut - Tume

Nimi: Õllenaut - Tume
Päritolu: Eesti (Saku, Tänassilma)
Taara: Plekk 0,5L
Alkohol: 4,9%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Tume Lager
Hind: Sain hea hinnaga. 
Eelhäälestus: Ma olin pikka aega veendunud, et ma olen seda juba proovinud, aga ilmnes, et ei ole. Selle sarja Hele oli küllaltki nigel jook, samas IPA ja Vaskne on täitsa joodavad. Eks näis kuhu see siis asetub. Loodan, et on ikka pigem hea. 
Värvus: Mustjaspruun
EBC: ?
Vaht: Täitsa kena vahumütsikese tekitas ja vajub õige veidi kiirustades.
IBU: ?

Aroom: Aroomis on röstitud linnaseid ja karamelli. Üldpildilt klassikaline tume laager.

Maitse: Maitse on väga mahe, kus taas möllavad röstitud linnased. Ka maitse sobib täpselt tumeda laagri profiiliga. Ühtegi keelde ulatuvat lisa vigurit maitse ei evi. Keha on kergelt tugevama poole kalduv. Turvaline ja lihtsalt joodav tume laager. 

Kokkuvõte: Lihtne, aga igavavõitu õlu. Maitset on piisavalt, et omanäolisus puudub. Suurtootjatega konkurentsis räägib suurtootjate kasuks hind, maitse siin vahet kahjuks tagasi ei tee. Aga omas žanris on ta igati aus õlleke. Soodsa pakkumise puhul võib osta küll.

Hinne: 4

Huvitav fakt: Partii 737.
Mina jõin veel teda vana kujundusega purgist, hetkel peaks poodides juba teise kujundusega variant olema.

Tootja infot: Informatiivne koduleht neil puudub. On vaid e-pood.

No comments:

Post a Comment