Friday, February 9, 2024

Sori Brewing - Dark Humor Club - Hot Chocolate Imperial Stout

Nimi: Sori Brewing - Dark Humor Club - Hot Chocolate Imperial Stout
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: Plekk 0,33L
Alkohol: 10,2%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Imperial Stout
Hind: 1€ (Laomüük)
Eelhäälestus: Olin seni Sori toodanguga häbematult vähe kokku puutunud. Nüüd hakkan seda parandama. Seni on kuuest proovitud Sori õllest 4 saanud hinde üle nelja. Ja antud isend on Imperial Stout seega loodan maiustust.
Värvus: Must 
EBC: ?
Vaht: Vahu saamiseks pidi veidi meelitama ja ka siis ei tekkinud teda palju. See, mis tekkis kadus väga kiirelt.
IBU: 42 (UnTa)

Aroom: Aroomis on magusad noodid Esmalt selline vanilli suhkur ja seal taustal ka tume šokolaad. 

Maitse: Konsistent ei tundu väga paks olema. Maitse alustab kohe jõulise tumeda šokolaadiga, mis keerdub vaikselt veidi kõrbenud suhkrusiirupiks ja kolmanda käiguna hõljuvad läbi mõrkjuse välja sarapuu pähklid. Tervikpildina igati viisakas Imperial Stout, mina vana maiasmokana eelistaksin muidugi törts magusamat, aga ka sellises astmes ei leia ma temal vigu. Mõnusalt täidlane ja aeglase raske sammuga õlleke. Meeldiv jook nautlevaks mekutamiseks.

Kokkuvõte: Taaskord suurepärane neste ühele tõelisele õllenautlejale. Vastab igati oma õlletüübile ja omab mõnusat maitsekeerutust.  Ühtegi viga ma ei suuda ka tema juures tuvastada. Muidugi täiuslikuseks võiks veel mõni nõks minu seisukohalt juures olla, aga see on puhas soovmõtlemine. Antud õlleke on suurepärane! Kui teele satub proovige kindlasti ära.

Hinne: 5

Huvitav fakt: Siin blogis on veel üks Dark Humor Club ja mulle tundub, et see oli esimene, mille nad tegid, sest sellel puudus nimes lisaliigitus. Proovitud partii: 639
Nende koduleht ei räägi kahjuks õlledest midagi. Ka e-poodi neil hetkel ei ole.

Tootja infot: Koduleht õllede kohta infot ei evi.

No comments:

Post a Comment