Saturday, February 17, 2024

Sori Brewing - Dark Humor Club - The Darkest Roast

Nimi: Sori Brewing - Dark Humor Club - The Darkest Roast
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: Plekk 0,33L
Alkohol: 10,0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Coffee Infused Imperial Stout / Imperial Stout
Hind: 1€ (Laomüük)
Eelhäälestus: Järjekordne Sori Dark Humor Club. No ilmselgelt ootan taaskord mõnusat maitseelamust, antudjuhul siis väga kohvist suutäit. Antud õlleke on valminud koostöös Paper Mill röstikojaga.
Värvus: Must 
EBC: ?
Vaht: Vahtu läks üle ootuste hästi. Seda ilusat pruuni vahtu tekkis ligi kolmandik klaasi. Vajus õige veidi kiirustades.
IBU: ?

Aroom: Aroom on tõesti jõuliselt kohvine kerge suhkrusiirupi kraega

Maitse: Tema paksus ei olegi väga tugev. Kuid ka maitses lööb esimese asjana välja jõuline kohvi maitse. Kui mõned õllekesed on olnud sellised, mida võiks hommikukohvina kasutada, siis antud isend annab jõulise espresso mõõdu välja. Tugev, kange ja väga tumeda röstiga espresso. Ma üldiselt eelistan oma kohvis ka suhkrut tunda, aga siin seda väga ei ole. Seega sobib see ilmselt neile kes leiavad, et osad impstoutid on liiga magusad. Ehk siis tegu on igati mõnusa stoutiga, aga ta on ennenägematult kohvine. Korralik espresso aseaine.

Kokkuvõte: Kvaliteet selles õllesarjas püsib. Meeldimise erinevus on lihtsalt nüanssides. Mulle tundub, et see on kõige kohvisem õlleke, mida ma olen proovinud. Väga selgelt tugeva röstiga kohvi nägu. Kõrval proovijad väitsid, et alkoholi on tugevalt tunda, aga mina seda väga ei taju. Lubatud Darkest Roast tuleb maitsest välja küll. Seega kõik lubadused on täidetud. Ma ise oleks eelistanud kui ta veidi magusam ja paksem oleks olnud. Aga väga hea õlu on ta kindlasti.

Hinne: 5-

Huvitav fakt: Ilmselt on see kõige kohvisem õlu mida olen proovinud. Antud õlu on siis valminud koostöös Paper Mill röstikojaga. Ning kasutatud kohviröst oli tehtud spetsiaalselt selle õlle jaoks.
Proovitud partii: 642
Nende koduleht ei räägi kahjuks õlledest midagi. Ka e-poodi neil hetkel ei ole.

Tootja infot: Koduleht õllede kohta infot ei evi.

No comments:

Post a Comment