Monday, May 16, 2022

Saku - On ICE

Nimi: Saku - On ICE
Päritolu: Eesti (Saku)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 5,0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Laager
Hind: Isale toodi, ta andis mulle. Aitäh!
Eelhäälestus: No tegelikult olen ma oma pika elu jooksul seda paaril korral joonud. See õlu on ju juba üle 15 aasta olemas olnud. Ta ju tekkis enne seda kui meie turule jõudsin esinevad värvitus klaasis maisiõlled. Ise ma pole viimastel aastatel küll teda ostnud. See tõttu ta alles nüüd siia satub.
Värvus: Kuldne.
EBC: ?
Vaht: Täitsa ilus müts tekkis ja vajus keskmise kiirusega.
IBU: ?

Aroom: Lihtne saku konservlaagri lõhn.

Maitse: Üldmaitse on nagu Saku õlu, ainult et veidi kergema kehaga. Ilmselt taara mõjul tahaks maitsest nagu leida maisi nüanssi. Üldiselt on hästi aru saada, miks ma teda pole ostnud. Suvaline Saku õlu lihtsalt läbipaistvast klaasist taaras. Ega ta ju midagi hullu sinuga ei tee, aga maitseelamust pole mõtet otsida. 

Kokkuvõte: Kuna ta on ii kaua müügil püsinud siis ilmselt tal on oma klientuur olemas. Mina nagu sellest fenomenist aru ei saa. Parema puudumisel juua kannatab, aga sellega see värk ka piirdub. 

 Hinne 3-

Huvitav fakt: Millegipärast on pudelil välja toodud, "Külmutatud pruulimisel alla 0°C."
Kui ma õigesti mäletan, et siis see müügijutt oli kunagi selline, et see külmutamine teeb maitse heaks mahedaks vms.

Tootja infot: https://saku.ee/et/products/saku/saku-on-ice/

No comments:

Post a Comment