Friday, May 27, 2022

Pühaste - Surmapatt

Nimi: Pühaste - Surmapatt
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 12,0%
Algvirde tihedus: 30,5P
Tüüp: Imperial Porter
Hind: Pruulmeister saatis. Aitäh!
Eelhäälestus: Kõlab kurjakuulutavalt. No nende Pattu ma olen juba "teinud". Loodan, et see sõit tuleb võimsam. Kuigi ka Patt oli veatu jook.
Värvus: Must
Vaht: Korralik pruunikas müts tekkis pähe ja vajub vääääga rahulikult. Püsib  kolme sõrme paksuselt.
IBU: ?

Aroom: Hetkel tundub, et ma ei pääse kogu aroomilegi vahu tõttu ligi. Aroomis on tume šokolaad ja vidi nagu röstitud vilja. 

Maitse: Pühaste tumedatele omaselt on keha nagu paistes karu. Maitse esimene osa on selline vürtsikas, nagu mahe tšilli šokolaad aga lõpu osa läheb päri toredasti mõrkjaks, aga see vürtsikus jääb alles. Mul tõest jääb kergelt selline tunne, et näpuotsaga on mingit pipart ka sinna sisse poetatud, mis mulle iseenesest muidugi meeldib. Põhiliselt ongi täidlane, vürtsikas ja röstitud kakaoga.   

Kokkuvõte: Üldiselt igati aus ja maitsev jook. Ainus, mida saaks ette heita on see, et mingit ohoo efekti ei tekkinud. Ilmselt ma olen nii palju erinevaid üle võlli asju juba proovinud, et lihtsalt head õlled enam ei üllata. Aga igati hea jook on ta ikka. 

Hinne: 5-

Huvitav fakt: Siin kohal olekski hea üleslugeda 7 surmapattu. Need on katoliku kiriku õpetuses 7 eriti rasket pattu (kõrkus, ihnus, iharus, kadedus, viha, laiskus ja aplus), mis põhjustavad Jumala armust ilma jäämise ehk vaimse surma. Allikas: EE

Proovitud partii: 431.

Tootja infot: https://puhastebeer.com/tooted/hooajalised/surmapatt

No comments:

Post a Comment