Friday, August 9, 2024

Saku - Karl Friedrich - Kohalik

Nimi: Saku - Karl Friedrich - Kohalik
Päritolu: Eesti (Saku)
Taara: Plekk 0,568L
Alkohol: 5,0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Lager?
Hind: 1,49€ + pant
Eelhäälestus: See on nüüd mingi eriti huvitav "mystery box".  Ma kahtlustan, et see on mingi õlle rebranding ja seda ilmselt Coop-i jaoks, sest nende müügilaused on ikka kohaliku ümber keerlevad ja ainult Coopis olen ma seda ka müügil näinud. Isegi õlle stiili pole meile antud. Samas kui meenutada Karl ALE-i, siis võib tegemist olla eneseirooniaga. Hakkame siis Holmesi mängima.  
Värvus: Merevaik.
EBC: ?
Vaht: Kerge  vahumütsike tekkis ja veidi kiirustades vajus. 
IBU: ?

Aroom: Aroom on pigem karamelline, mingi Karlide seeriale omane hõng on tal ka küljes. 

Maitse: Maitse on nagu tavaline Karl, aga lisatud on karamell linnaseid. Aga ma pigem ütleks, et ta on joodav. See Karlidele omane konservi omapärane maitse ei karju, aga karamell vilistab mõnusat viisijupikest. Üllatavalt joodav karamelline masslaager.

Kokkuvõte: Võin tõdeda, et pigem oli tegemist joodava õllega, aga ma ikkagi arvan, et tegemist pole uue õllega, vaid mingi õlle teistsuguse pakendamisega, ma võin muidugi eksida. Samas ei saa ka kindel olla, et see on mingi õlu Karlide perekonnast. Kuid värvi järgi sobiksid Karl Friedrich - Oktober ja Karl Friedrich - Märzen ja  ka Karl Friedrich - Dunkel. Dunkel langeb ära teise alkoholi sisalduse tõttu ja Märzen kõrgema toiteväärtuse tõttu. Oktober jääb sõelale vaid selle tõttu, et tema toiteväärtust pole enam teada. Ka see side jääb püsima, et ma pidasin Oktober õlut täitsa heaks, kuigi pigem humalaseks kui karamelliseks. Igatahes täitsa hästi joodav masslaager. 

 Hinne: 4+

Huvitav fakt: Ma loodan, et mu arutluskäik pole päris puusse. 
Muid Karl Friedrich õlle sarjal on ka eraldi oma kodulehekülg.
Tegemist peaks olema Karl Friedrichi õlleperekonna üheksanda liikmega, vähemasti nime poolest.
Antud õlle kohta pole infot (kummalgi) kodulehel.

Tootja infot: Kodulehel toode puudub.

2 comments:

  1. No Dunkel ja Märzen ei saa kindlasti olla. Neil on täiesti erinev maitse, lõhn ja värv.

    ReplyDelete
  2. Minul maitses see 6ll hapult, paraku pole nii r6vedat 6lli aastaid joonud.. See ei olnud nagu meeldiv hapusus.. karamellist polnud kyll haisugi…

    ReplyDelete