Thursday, August 15, 2024

Kroonpruul - Black Pearl (Käsitööõlu)

Nimi: Kroonpruul - Black Pearl (Käsitööõlu)
Päritolu: Eesti (Keila)
Taara: Klaas 0,33l
Alkohol: 5,0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Dark ALE
Hind: Pruulmeistri abikaasa tõi sünnipäevaks. Aitäh!
Eelhäälestus: Viimati proovitud Kroonpruuli õlu oli täitsa hea, loodan, et kvaliteet jätkub. Sest see õlu kannab juba viie võrra suuremat järjekorra numbrit kui eelmine. Dark ALE kohe ühtegi konkreetset õlut meelde ei too. Samas Black Pearl toob meelde Johnny Deppi. Loodan lihtsalt mõnusat tumedat õlut.
Värvus: Must
Vaht: Vahtu läks ilusti ja mingi osa vahust säilib normaalselt.
IBU: 17

Aroom: Aroom oma röstiste linnastega kandub sinna porterite maale. In tunda rösti ja veidi šokolaadi.

Maitse: Esimene tundmus suus on üllatavalt tummine. Heh teine mõte, mis pähe tuli on šokolaadiga halvaa. Selline rammus, natuke magus natuke mõrkjas ja veidi idamaise meeleoluga. No ta nagu päris porter ei ole, aga ma arvan, et pimetestis ma paneks ta porteriks. Ja ma peaks teda isegi heaks porteriks. Sest ta on ikka täitsa rammusa kehaga. Ja selline matsakus ja maitseküllus on saadud kätte 5% alkoholi juures, imetlusväärne. Maitsev Dark ALE Porteri nahas, või vastupidi.

Kokkuvõte: Minu lootust tõusva kvaliteedikõvera suhtes ei petetud. Minu silmis see võistleb meie väiketootjate parimate Porteritega ja võitja pole kindel. Vaatasin nüüd üle, milliseid Dark ALE-e ma veel olen joonud ja ilmneb, et ka selles arvestuses tõuseb ta sinna tippu. Ehk siis väga hästi õnnestunud Dark ALE, mida tahaks suisa poest osta.  

Hinne: 5

Huvitav fakt: Jook kannab seerianumbrit Kroonpruul #096. (Mai 2024)
Kasutatud on siis Perle humalaid.
See on ilmselt meistri tegudest üks parimaid. Parim, mida olen saanud siin blogis kasutada, aga meistri juures olen saanud proovida veel mõnda väga head teost. 
Ma oleks hindele plussi ka pannud, aga äkki teeb see meistri laisaks. :)

Tootja infot: kroonpruul@gmail.com

No comments:

Post a Comment