Saturday, March 19, 2022

Saku - Karl Friedrich - Oktober

Nimi: Saku - Karl Friedrich - Oktober
Päritolu: Eesti (Saku)
Taara: Plekk 0,568L
Alkohol: 5,0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Pilsner
Hind: 1,50€ + pant
Eelhäälestus: Karli seeria õlled liigituvad minu jaoks kategooriasse "parema puudumisel võib ühe juua". Siin on nüüd ilmselgelt üritatud viidata kuidagi Oktoberfestile. Eestis müüdavad Oktoberfest õlled on, mida ma joonud olen on juba alkoholi sisalduselt kangemad (6,0% ja 6,1%) Eks siis peab vaatama, kas maitse annab mingigi viite.
Värvus: Kuldpruun
EBC: ?
Vaht: Täidsa ilus müts tekkis ja väga kuhugi ei kiirusta.
IBU: ?

Aroom: Ära sa ütle täitsa mõnusalt humalane pilsneri aroom.

Maitse: Peab tunnistama, et olen meeldivalt üllatunud. Ongi täitsa asjalik humalane pilsner. Liigitaks teda selliseks Bohemian Pilsiks. Küllaltki rikka maitsega ja mingeid häirivaid maitseripatseid tal ka küljes ei ole. Mingit selget seost näiteks Paulaneri - Oktoberfestiga ma tal küll ei näe/tunne. Ma väga loodan, et tegemist pole klassikalise Saku esimese partiiga, mis on lagi ja sealt edasi tuuakse latt kolinal alla. Aga tõe poolest humalaküllane ja rikka maitsega õlu. Seda võib kohe vabatahtlikult juua.

Kokkuvõte: Väga meeldiv üllatus. Nagu ma ütlesin, et ma teda klassikaliseks Oktoberfest õlleks ei pea, aga selles pole midagi halba. Ma pean teda isegi paremaks kui need sakslased. See on tõesti üks aus Pilsner, millist ma pole ammu üheltki eesti suurtootjalt kohanud. Täitsa soovitan proovida.

 Hinne 5.

Huvitav fakt: Saku õllega kipub pahatihti nii olema, et esimene partii on kuidagi paremini tehtud kui kõik see, mis järgneb. Loodan väga, et antud õllega sama ei juhtu. 
Tegemist peaks olema Karl Friedrichi õlleperekonna viienda liikmega.

Tootja infot: https://www.saku.ee/et/products/karl-friedrich/karl-friedrich-oktober/?CKey=

No comments:

Post a Comment