Tuesday, July 30, 2024

Mõdukoda - Raba (Käsitööõlu)

Nimi: Mõdukoda - Raba (Käsitööõlu)
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 6,2%
Algvirde tihedus: 1.058
Tüüp: Peated Stout / Stout
Hind: Sõber saatis. Aitäh, Alvar!
Eelhäälestus: Mõdukoda on minu jaoks värske leht. Stoutid mulle meeldivad, seega loodan ühte mõnusat Stouti. 
Värvus: Must
EBC: ?
Vaht: Valades tahtis jõhkralt vahtu minna. Vahtu sai ligi 5/6 klaasi. Õnneks hakkas ikka nurgast vajuma ka. 
IBU: ?

Aroom: Ilmselt tänu suurele vahu kogusele on põhiliselt klaasist tunda pärmi. Huvitaval kombel ka alkoholi ja midagi, mis meenutab sookailu. Äkki see sookail tuleb minu peast, sest õllel on nimeks Raba.

Maitse: Maitses on esmalt tunda suurt kihinat, ilmselt selle pärmiga on ikkagi midagi veidi nihu läinud. samas maitses pärm maitsena nagu ei domineeri. Aga see veidi liigne kihin segab maitsete tabamist. Kihina alt on siiski tunda üpris tugevat keha ja mõnusat sellist veidi tõrvast maitset. Mulle tundub, et kui seda kihinat ei oleks, oleks tegemist mõnusa suurte kirsadega Stoutiga. Muide tegelikult ei pruugigi õlle endaga midagi lahti olla. Lihtsalt mu vend, kes õlle minuni toimetas, unustas ta pikaks ajaks autosse ja vahepeal oli ju kuum. Aga üldiselt on potentsiaali õlles kõvasti.

Kokkuvõte: Pudelil on silt Eksperimentaalpruul, ma ütlen, et nad võivad eksperimenteerida küll. Siin lugedes kõrvalt arvamust, siis paistab, et karboniseeritusega pole probleemi olnud, seega järeldan, et transport on õlle veidi kihva keeranud. Igatahes kui mul tekib võimalust selle õllega veel kohtuda siis teen seda kindlasti.
 
Hinne: 4+

Huvitav fakt: Mõdukoda on siis spetsialiseerunud mõdude, ehk meeõllede valmistamisele.
Jääb kahtlus, et transa oli veidi õllele kurja teinud. 

Tootja infot: Tootel koduleht puudub.

No comments:

Post a Comment