Saturday, July 6, 2024

Žiguli - 1968 (Жигули - 1968)

Nimi: Žiguli - 1968 (Жигули - 1968)
Päritolu: venemaa (Moskva)
Taara: Klaas 0,43L
Alkohol: 4,5%
Algvirde tihedus: 11,3%
Tüüp: Session IPA (filtreerimata)
Hind: Sõber tõi etenduse eest, lillede asemel. Aitäh!
Eelhäälestus: Hetkel on idapiiri tagant tulnud õlle joomise eel selline kerge eetiline dilemma. Aga noh surume selle alla. Pealegi minu vabandus on see, et ega ma teda ise ei ostnud. Kunagi mulle sellel maa õlled isegi täitsa meeldisid, aga enam pole väga otsinud. Ootan ühte klaari maitsega lihtsalt joodavat laagrit. 
Värvus: Kuldne.
EBC: ?
Vaht: Väga ei tekkinud ja kadus kiirelt.
IBU: 14

Aroom: Aroom on klassikaline laager. Kerge humala tunnetus on, aga üldiselt lõhnavaba.

Maitse: Maitse oligi see mida oli arvata. Klaar, kerge ja karge. Mingit erilist maitsetemöllu ei toimu. Huvitav, kas see värvitust klaasist pudel tekitab seda tunnet, aga nagu oleks kerge maisi tunnetus ka juures sel õllel. Aga pudelilt ei suuda ma välja lugeda, et oleks maisi või riisi sisse pandud. Humala maitse on ka pigem tagasihoidlik. Keha on küllaltki kõhetu. Lihtsalt kummutatav masslaager, ilmselt sobilik kaaslane palaval päeval.   

Kokkuvõte: See õlu laias laastus kirjeldab ennast juba taara materjali abil ja kannab enda rolli ilusti lõpuni välja. Lihtne kerge suvine masslaager. Maitseelamust ei saa, aga vastu ka ei hakka. Oleks meil selliseid masslaagreid, siis ma jooks neid rohkem. Lihtne , kerge ja klaari maitsega. Aga seni kuni kestab sõda, ma seda õlut osta ei soovita. 

Hinne: 4

Huvitav fakt: Pudel on 0,43L ja kork on keeratav.
Nimi viitab ilmselt sellele, et Žiguli õlut on toodetud alates aastast 1968.
Jääb vaid lisada, Слава Україні! 

Tootja infot: https://mosbrew.ru/brands/215/

1 comment:

  1. Sama siin, minu lemmik õlu on Ziguli Barnoe, mille maitse meenutab minu lapsepõlve. Aga enam ma seda ei osta, enne kui sõda on võidetud.

    ReplyDelete