Sunday, April 7, 2024

Tanker - Select

Nimi: Tanker - Select
Päritolu: Turustaja: Eesti (Jüri) / Tootja: Leedu (Kalnapilio-Tauro Grupe)
Taara: plekk 0,5 L
Alkohol: 5,0%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Lager
Hind: 1.79€ + pant
Eelhäälestus: Taaskord Tankeri firmamärgi alt turustatud Leedu masslaager. Ilmselt siit mingit maitseelamust ei saa, aga lootus võiks seda, et tegu on ehk joodava massikaga.
Värvus: Kuldne
Vaht: Vahtu läks hoogsalt ja seda vahtu sai ligi pool klaasi. Vajub üpris rahulikus tempos.
IBU: 17

Aroom: Laagrile omaselt on aroom tagasihoidlik ja pigem linnaseline õige kerge humala servaga. Lisaks on aroomis veel mingi imelik terav noot.

Maitse: Maitse on ka põhiliselt linnaseline ja veidi magusa poole kalduv. Selline keskeltläbi tavaline Leedu masslaager. Sauna juurde kärab juua küll. Ütleksin, et maitse on sama lihtne nagu purgikujundus. Veidi magus ja linnaseline, ehk nagu ma varasemalt tavatsesin ütelda viljane. On olemas selgelt maitsvamaid masslaagreid.

Kokkuvõte: Põhimõtteliselt joodav õlu, aga mitte päris minu maitse. Linnased võidavad humala ees ja pealegi on ta törtsu magus. Loomulikult ma ei välista, et ka sellel õllel on oma huvigrupp olemas, aga mina sellesse huvigruppi ei kuulu. Leedu laager õlled pole üldiselt väga minu teema olnud. Joodav, aga mitmete paremate alternatiividega.

Hinne 3-

Huvitav fakt: Õlleke sisaldab nisulinnaseid ja see ilmselt põhjustabki selle magusa poole kaldumise. 
Kalnapilio-Tauro Grupe toodetud on ka reeglina Meistrite Gildi ja Mõisakeldri õlled.

No comments:

Post a Comment