Monday, April 29, 2024

Conus - 7,5 Strong

Nimi: Conus - 7,5 Strong
Päritolu: Leedu (Vilnius ?)
Taara: Plekk 0,5L
Alkohol: 7,5%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Strong Lager 
Hind: 1,15€ + pant
Eelhäälestus: Olles Conus toote sarja teiste isenditega tuttav, siis mõtlen, et ehk jääb ikka hing sisse. Karta on, et maitseelamust siit ei tule, lihtsalt loodan, et ehk see on vähemasti tinglikult joodav.
Värvus: Heledam kuldne
EBC: ?
Vaht: Tekkis ligi pool klaasi ja mingi osa sellest seisab täitsa eeskujulikult.
IBU: ?

Aroom: Valades viskas sõõrmeisse sellist kergelt magusat kange laagerõlle lõhna. Ka üle klaasiserva on ta selline magusasegune ja veidi linnaseline.

Maitse: Ma tegelikult olin mentaalselt valmistunud, et see on halb, aga vägapalju see siiski ei päästnud. Maitse on selline parmuõlleklassika veidi magus ja tuntavalt alkoholine. Kusjuures lõppmaitses kerkib üles mingi selline ravimi kõrvalmaitse. Ettenähtavalt vilets kange laager õlleke. 

Kokkuvõte: Ma kahtlustan, et nõrgemad mehed jalutavad selle vedelikuga peale esimest sõõmu kraanikausi juurde. Aga mina olen selline vennike, et kui sa avastada, et sööd mädamuna, siis täieliku veendumuse saamiseks tuleb ikka terve muna ära süüa. Samas tuleb tõele au anda, et kogu selle õlle eelinfo hoiatab sind ja sa saadki seda mida arvasid. Samas kogemus näitab, et kui ma mõne õllepeale kõvasti kurjustan, siis ilmub välja mõni inimene ja teatab, et see on täitsa joodav. Eks maitseid olegi erinevaid. Olin seda õllekest tänaseni vältinud ja väldin ka edaspidi. 

Hinne: 2-

Huvitav fakt: Muide liitrist versiooni sellest toodab väidetavalt (alkoholiregistri andmetel) Saku.

Tootja infot: Ametlik tootjainfo puudub.

No comments:

Post a Comment