Sunday, December 4, 2022

Dugges - Cocktail

Nimi: Dugges - Cocktail
Päritolu: Rootsi (Landvetter)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 7,5%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Oaked Imperial Pineapple, Coconut & Coffee Sour / Imperial Sour
Hind: Naabrimees tõi sünnipäevaks. Aitäh!
Eelhäälestus: No ta on mu külmikus juba mõnda aega rahulikult külmas ja hämaras seisnud, aga omab mingit tükilist sadet, mis ei settigi.  See näeb väga imelik välja. BB kuupäevani on vee kuid. Ja kogu see stiilimääratlus püstitab palju küsimusi. No igatahes põnev. Midagi ei julge loota.
Värvus: Helepruun (tükilise paigalpüsiva sademega).
EBC: ?
Vaht: Üritasin valades vahule ajada, aga seda ei juhtunud.
IBU: ? 

Aroom: Esmalt hüppab üle klaasiääre jõuline kookos ja see seguneb mingi hapukusega.  

Maitse: Suus on esimene asi hapukus, aga see seguneb jällegi maheda kookosega. Kusjuures see hapukus ei olegi väga hull. Kohvi võib järelmaitses kookose sees tunda õrnalt. Mingit ananassi spetsiifikat ma ei taju, aga eks ananass ole ka põhiolekus hapu. Röstitud tammele ei oska ma ka selles maitses sõrme peale panna. Aga kokkuvõtvalt on see päris huvitav kooslus. Mitte liiga hapu ja huvitava keerutusega.

Kokkuvõte: Selle õlle tüübikirjeldus oli rohkem küsimusi tekitav kui maitse. Maitsepoolest täitsa selline keskeltläbi sour. Muidugi see settimatu sade on ka huvitav nähtus. Tegelikult kogu see õlu on omaette huvitav nähtus. Souri sõbral tasub kindlasti proovida, mina ise nende hulka ei kuulu. Ma isegi usun, et sellel õllel võib olemas olla oma aeg ja koht, kus ta on täpselt see õige.

Hinne: 4-

Huvitav fakt: Vist üks esimesi soure kohviga, mida ma olen kohanud. 
Pudelil on tekst: "This is an ode to a time that seem so long ago yet always present in out minds. A cocktail we had in a bar far, far away turned into this imperial sour. Plush pineapple, creamy coconut and just the right, tiniest amount of toasted oak and coffee. Traveling through space and time. Miami!"

Tootja infot: https://dugges.se/beers/cocktail/#

No comments:

Post a Comment