Thursday, December 22, 2022

Pernauer - Lager

Nimi: Pernauer - Lager
Päritolu: Eesti (Pärnu) Tootja: (Pühaste)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 5,3%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Lager
Hind: Pruulmeister andis. Aitäh!
Eelhäälestus: Ma sellel aastal olen selle kujundusega pudelist õlut juba korra joonud. See leidis aset ühel sünnipäeval korvpallimängu järel saunas. Kuid võib olla, et tollane versioon oli veel Lehe pruulikoja valmistatud. Siis tundus tegemist olevat täiesti normaalse januõllega. Eks näis.
Värvus: Merevaigule kalduv.
Vaht: Vahtu läks ta ilusti. Vajub see vaht normaalses tempos.  
IBU: ?

Aroom: Aroom on laager õllele omaselt mahedalt humalane. Veidi on sellist vanakooli õlle puudet.

Maitse: Ahaa, no maitse on selline huvitav, hapukas mõrkjas. Kusjuures see maitse algab kohe sõõmu algusest. Kindlasti on tal oma nägu. Ma ei suuda nüüd näppu peale panna, kas see hapukus häirib mind või ei. Igal juhul iseloomuga laager õllega on tegemist küll ja selles osas mingeid etteheiteid ei ole. Jalust rabavat õlleelamust ta ei paku, aga ka vigu ma temas ei näe. Aus laager.  

Kokkuvõte: Üldiselt on mul hea meel, et 1991 -2009 tegutsenud firma Pärnu Õlu, mis tootis mingeid imelikke vedelikke ja müüs neid õllepähe, on saanud formaalselt omale mantlipärija. Ning õnneks on need mehed, kes seda nüüd ajavad ka kvaliteeti proovinud tekitada. Tegu on igati normaalse väiketootja laager õllega, mis pole üheplaaniline. Kindlasti soovitan proovida, et oma arvamus välja kujundada.  

Hinne: 4+

Huvitav fakt: Niipalju kui ma suudan erinevates allikatest välja lugeda, siis pole tegu enam pelgalt mustlaspruulikojaga, vaid neil on ka päris oma toodangut. (Ma võin muidugi eksida).
Proovitud partii: 491.

No comments:

Post a Comment