Saturday, December 10, 2022

Anderson's - Tõrv sai teoks

Nimi: Anderson's - Tõrv sai teoks
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: plekk 0,33L
Alkohol: 9,0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Imperial Stout
Hind: Naabrimees sünnipäevaks tõi. Aitäh, Tanel!
Eelhäälestus: Anderson'si-i õlled hakkavad sind võluma juba kinniselt oma nimedega. Reeglina on nimeks mingi tore kalambuur. No ja sellega on juba meeleolu loodud. Kui veel pidada silmas, et tegu on Imperial Stoutiga, siis jääb vaid naudingut ootama hakata.
Värvus: Must nagu tökat. (tõrv) Päris korraliku sademe tekitas klaasi põhja.
EBC: ?
Vaht: Ilus pruun vahumüts tekkis ja ei pidanud isegi väga meelitama. Vajus veidi kiirustades
IBU: ?

Aroom: Heh, ongi nagu tõrvane.

Maitse: Konsistents on päris paks. Ka maitse on miski, mida ma peaksin tõrvaseks, aga pigem on tegemist sellise suitsuse maitsega, aga ega neil ju suurt vahet ei ole. Põhi olemuselt ta väga magus ei ole. Olemuselt selline üle-eelmise sajandi eesti mees, tugeva kehaehitusega, nõgise näoga ja morn. Veidi on ka lõppakordis alkoholi tunda. Aga õllena väga põnev katsetus. Mina muidugi ootaksin Imp stoutilt rohkem magusat, aga sellesse kooslusesse see ei sobiks. Suitsused õlled on ka minu teema ja see kõlgub seal suitsususe piiril. Üldiselt joodav õlleke.

Kokkuvõte: Omapära ja huvitavuse punktid saab see küll endale. Kuid on aspekte, mis mulle nii väga ei istu. Alkoholi on ainult 9% aga see kipub ennast veidi näitama. Ja mulle oleks meeldinud miski veidi magusam. Aga ühekordseks proovimiseks soovitan küll. Mul siin üks lihtsa laagri jooja küll ütles, et see on mustades sokkide maitsega, aga ma ei nõustu. Minu meelest on ta omamoodi hea ja tore. Selle omapära eest panen plussi ka. 

Hinne: 4+

Huvitav fakt: Millegipärast pole nad oma kodulehte väga uuendanud, äkki häbenevad oma toodangut? Proovitud õlu oli partiist 00092. Aga nende õllede nimede valik on alati tore ja kalambuurne.
Pugil kiri: "Rahvajutu järgi elas kunagi mees nimega tõnis, kes tegi kohalikus metsas kuuse- ja männikändudest tõrva ja nii sai Tõrva linn oma nime. Antud märjuke on meie ettekujutus sellest, milline Tõnise toodang umbes olla võis."
PS! Gambrinuse Õllepäevik pidas seda õllekest liiga magusaks. Huvitav, kas magusus on kadunud, või on tegu teise partiiga?

Tootja infot: Toode kodulehel puudub.

No comments:

Post a Comment