Sunday, January 14, 2024

Purtse - Classic Beer Style Series - Brown ALE

Nimi: Purtse - Classic Beer Style Series - Brown ALE
Päritolu: Eesti (Purtse)
Taara: plekk 0,44L
Alkohol: 5,5%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Brown ALE
Hind: 2.79€ + pant
Eelhäälestus: Välja on see õlleke kui eri seeria osa, aga seni ma pole ühtegi teist selle seeria toodet näinud. Ilmselt siis seeria esimene. Purtse on iseenesest ju kvaliteet, aga Brown ALE pole kunagi mu lemmik õllestiilide hulka kuulunud. seega jääb loota, et on joodav.
Värvus: Tumepruun
Vaht: Kergelt beežikas vaht tekkis, aga vajus üpris kiiresti kirmeks. 
IBU: ?

Aroom: Kerge karamelline ja röstitud linnaseline hõng. Üllatavalt kerge.

Maitse: Esimene mõte on, et ongi Brown ALE, selline kergemapoolne ja põhimaitselt röstitud linnaseline. Et siis õllestiili on täpselt tabatud ja ma saan aru, et see on ka selle eri seeria eesmärk, et mitte vigurdada, vaid tutvustada stiili. Ega siin polegi muud märkida kui et joodav õlleke, aga mitte minu lemmik stiil.  

Kokkuvõte: Stiili on tabatud ja õlu on joodav. Brown ALE-i sõbrad võivad ta julgelt ligi võtta, sest minu arus on ta just täpselt selline keskeltläbi Brown ALE. Ühtegi viga ma tema juures ei täheldanud. Üpris lihtsasti joodav tume õlu. Hinnet kisub alla puhtalt minu suhtumine sellesse õllestiili. 

Hinne: 4

Huvitav fakt: Antud toode puudub kodulehel, kuid on  nende e-poes saadaval.
Tegu ongi Eri seeria esimese õllega. 
Proovitud partii: 23036

Tootja infot: Toode puudub kodulehel.

No comments:

Post a Comment