Monday, January 15, 2024

nanoPruul - Talveuni

Nimi: nanoPruul - Talveuni
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 5,9%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Winter ALE
Hind: 2,69€ + pant
Eelhäälestus: nanoPruuli õlled ei kipu väga seda taseme ülemist otsa saavutama. Kuigi mõni õlleke on isegi veidi tipuga flirtinud, siiski pole ma ühtegi viit suutnud veel hindeks panna. Kuid alati jääb väike lootus, et ehk nüüd see juhtub. Winter ALE võiks ju huvitav õllestiil olla.
Värvus: Tumepruun
EBC: ?
Vaht: avades tegi ta vahust pudelikaela sisse poole kerge krae, aga päris välja pudelist ei roninud, aga valada tuli siiski ettevaatlikult ja ometi sai vahtu tugevalt üle poole klaasi. Vajub see vaht normaalse kiirusega. Mingi osa püsib päris soliidselt.
IBU: 34

Aroom: Aroomis on kergelt pärmi ja ... nagu vorstirohtu oleks ka, ning koriandergi paistab pundis olema. Aroomi üldpilt ongi vürtsidega. 

Maitse: Maitsegi on üpris vürtside rohke, nagu veidi käest ära läinud verivorstitegu. Meenuvad need Lehe huvitavad The Crafty Monk's asjad, mida nad kord Olde Hansale tegid. Omapära on kotiga, aga keskmise ja isegi minu suguse üle keskmise õllehuvilise jätavad siiski veidi pika ninaga. Omapära on ju rikkalikult, aga õlleelamus kipub selle omapära raskuse all kokku kukkuma. vähemati on nad suutnud seda, mida pudelil lubatud teha, õlle vürtsidega rikastada ja neid vürtse on tunda. Aga õlleelamust ma siit enesejaoks välja ei tõmba, juu olen ikkagi veel liiga konservatiivne.  

Kokkuvõte: Kui rikastada uraani või siis rikastada uriini, on need tulemused üpris erinevad. Ühe tulemusega on midagi peale hakata, teisega mitte nii väga, kuigi algmaterjal erineb vaid ühetähe võrra. Kindlasti ei maksa nüüd sellest võrdlusest välja lugeda, et ma antud toodet uriiniks pean. Lihtsalt tunda on, et antud õllesse on tõesti lisatud vürtse, aga kas see teeb nüüd antud lõpptulemuse rikkamaks või vaesemaks on igaühe enda otsustada. Ta pole ju otseselt paha, aga minu meeli ta lihtsalt ei rõõmusta. Lihtsalt mekutan ära ja tõden, et "Omapärane." Ma ei välista, et see kellelegi meeldida võiks, aga mulle mitte. Teinekord läheb nii, et pakutakse Mitridaatsiumit, aga sina sooviksid Mardi Leiba. 

Hinne: 3

Huvitav fakt: Proovitud partii 246.
Kodulehel on toode olemas, aga koguleht on infovaesem kui pudel ise.

Tootja infot: http://www.nanopruul.ee/

No comments:

Post a Comment