Sunday, January 21, 2024

Voldi - Pilemeck

Nimi: Voldi - Pilemeck
Päritolu: Eesti (Haapsalu)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 4,3%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Lager / Pilsner
Hind: 2,09€ + pant
Eelhäälestus: Seni proovitud Voldi õlled on täitsa mõnusalt joodavad olnud. Ilmneb, et olen varemalt kõigile 4+ hindeks andnud. Eks näis kas jada jätkub, või tuleb parandus. Allapoole ehk ikka ei lähe. 
Värvus: Kuldne
EBC: ?
Vaht: Ilus mütsike tekkis ja vajub meeldivalt rahulikult.
IBU: 35

Aroom: Pilkule kohaselt on ta mitte väga tugeva aroomiga, ent kerge humala serv on selgelt tunda. 

Maitse: Ka maitse on kindel pilku. Selline kerge humalaga ja veidi robustseid noote sisaldav. Lõpp maitses on mingi imelik medikamentide kaar ka sees. Midagi vaimustavat ta ei ole, aga juua kõlbab. Ma kahtlustan, et see on neilt siiski kõige viletsam õlleke nende hulgast, mida ma olen proovinud. No eks pilku võibki ju oma olemuselt selline natuke rokane olla, aga siis tahaks tema eest ka pilku hinda maksta. Ehk siis peab tõdema, et antud rustikaalsus pole päris see. 
PS! Soojenedes see arstirohu nüanss suureneb.

Kokkuvõte: No pilku ta ju on, mitte just kõige parem, aga ka mitte kõige halvem, ent sellise hinna eest suudab kerge vaevaga leida palju paremaid alternatiive. Üks asi, mille võib antud õlle puhul plusspoolele kirjutada on madal alkoholi sisaldus. Korra proovida kõlbab kindlasti, aga ma ei näe mingit põhjust teda uuesti osta. 

Hinne: 3+

Huvitav fakt: Pilemeck ehk Piilama on Voldi Pruulikoja asukoha - Linnamäe - ajalooline nimi.
Proovitud partii: 060

Tootja infot: Kodulehel antud toode puudub.

No comments:

Post a Comment