Friday, August 25, 2023

Põhjala - Sun City

Nimi: Põhjala - Sun City
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: Plekk 0,44L
Alkohol: 5,0%
Algvirde tihedus: 15,9°
Tüüp: Florida Weisse / UnT: Fruited Berliner Weisse
Hind: Sõber tõi sünnipäevaks. Aitäh, Eron!
Eelhäälestus: Ma olen tegelikult selle õllega varem kokku puutunud küll. Näiteks Intsikurmu festivalil ma suisa müüsin seda. Eks proovisin ka ja tundus täitsa joodav. Eks kohe saab üle kontrollitud, kas mäletan õigesti.
Värvus: Oranžikaskollane, nagu multinektari mahl. 
EBC: ?
Vaht: Tekkis kerge vahumütsike, aga kadus jäägitult ja seda meeletul kiirusel. 
IBU: 15

Aroom: Tugevalt hapukas puuviljamahl. Ühtegi konkreetset puuvilja ei suuda eristada.

Maitse: Esimene taju on hapukas ja selle vahelt ujub välja mahlane. Ongi selline hapukas mahalajook pigem, et esimese hooga klaasist võttes ei kahtlustakski, et tegemist on õllega. Ka maitses ei suuda väga selgelt ühtegi puuvilja pimesi määrata, aga kui purk appi võtta ja otsima hakata, siis leiab üles nii virsiku kui ka mango, granadill ilmselt hoolitseb põhiliselt hapukuse eest. Liigitaksin ta selliseks naistekaks, et kui keegi ütleb, et mulle õlu ei meeldi, sest see on mõru, siis pakkuge talle seda. Värskendav mahlane suutäis.

Kokkuvõte: Omas kategoorias üldiselt joodav, aga see stiil pole päris minu lemmik. Muide festivali möllus oli täitsa hea ennast vahepeal sellega värskendada. Sobib inimestele, kes mõrkjat õlut väga ei soovi. Masslaagri kaanijad võivad teda mitte-õlleks pidada. Aga oma koht on tal õllekaardil olemas ja omas sektoris on ta täitsa joodav. Samas peab tõdema, et olen ka paremaid saanud, kuid mitte palju.

Hinne: 4-

Huvitav fakt: Pruulitud on ta siis granadilli, mango ja virsikuga. 

No comments:

Post a Comment