Thursday, August 10, 2023

Punker - Püha humal (Kodune käsitööõlu, pruulmeister: K. Rannik)

Nimi: Punker - Püha humal (Kodune käsitööõlu, pruulmeister: K. Rannik)
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: Klaas 0,33L (Patent kork)
Alkohol: 4,7%
Algvirde tihedus: Pole antud.
Tüüp: DDH IPA
Hind: Pruulmeister tõi. Aitäh!
Eelhäälestus: Järjekordne sõber tunnistas ausalt üles, et pruulib kodus õlut. Ja hea inimesena tõi proovida ka. Esimene kokkupuude antud meistri töödega. Olen "tabula rasa".
Värvus: Kuldpruun
EBC: ?
Vaht: Läks täitsa kenasti vahtu ja vaht vajub väga rahulikult.
IBU: 45

Aroom: Juba valamise ajal lõi ninna mõnusat humala aroomi. No ja üle klaasi serva tuleb ninna mõnus mõrkjas humala aroom. Nagu poe õlu kohe.

Maitse: Oh sa püha humal! Milline mõnus matsakas mõrkjaid humalaid mulle klaasist vastu lõugu virutati. Kurat, kui kodus annab sellist õlut teha peab aina tugevamalt selle tegemist kaaluma. See pole mingisugune konservi vaaritis, vaid see on päris õlu. Ja see mõnus tugevalt mõrkjas maitse jääb suhu mängima väga pikaks järelmaitseks. See õlu kannataks ilmselt merereisi Indiasse vabalt ära. Tugevalt mõrkjas ja ilma vigadeta DDH IPA. Ja seda kõike alkoholi sisalduse juures 4,5%.

Kokkuvõte: Ma olen meeldivalt šokeeritud. Ma muidugi ei tea kaua on antud meister õlle pruulimisega tegelenud, aga antud teos annab oletada, et see pole kaugeltki esimene kord katsetada. Nagu ülal mainitud, siis sellised kodupruulid kasvatavad soovi ka ise pruulimist ette võtta. Sest pimetestis ei tekiks mul arvamustki, et see võiks väike kodune käsitööõlu olla. No ja see mõnus mõrkjus. Bravo!

Hinne: 5

Huvitav fakt: Pudelil on toodud muuhulgas ära ka linnaste vahekord ja kasutatud humalad, milleks on siis Cascade, Citra ja Columbus.

Tootja infot: Koduleht puudub.

No comments:

Post a Comment