Tuesday, October 25, 2022

Saku - Talve (Eripruul)

Nimi: Saku - Talve (Eripruul)
Päritolu: Eesti (Saku)
Taara: Klaas 0,5L
Alkohol: 5,3%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Laager
Hind: 1,59€ + pant
Eelhäälestus:  See on siis ilmselt Saku Pühadepruuli ja Pühadeoriginaali järeltulija. Isegi alkoholi sisaldus on sama. See viimaseotsa Pühade Originaal küll juua ei kõlvanud ja ilmselt müüginumbrid näitasid, et tuleb teha ümberkorraldusi. Kohe saame teada, kas muutus on vaid vormiline või ka sisuline. Kõhklusi ei ole, aga kahtlused on....
Värvus: Merevaigule kalduv kuldpruun.
EBC: ?
Vaht: Tekkis ilus mütsike, aga vajus mullisaareks üpris kiiresti.
IBU: ?

Aroom: Kergelt humalane ja karamelli sugemetega.

Maitse: Tundub, et mu kahtlustel oli alust. See on ikka täpselt see sama 2021 Pühade Originaal, mis oli ikka päris halb õlu. Selline imelikult hapukas, mingit head karamelli maitset ei ole ja lõppmaitse on pesemata klaas. Üldiselt ei soovita.

Kokkuvõte: No see on nüüd küll üks kurb vedelik. Kui Pühade Originaal välja tuli (2016) siis ta kannatas isegi juua. Aga aastate jooksul on sellega midagi traagilist juhtunud. No hästi väikse protsendi panen ka selle peale, et mu enda maitse on nõudlikumaks muutunud. Samas on endiselt masslaagreid, mida ma hea meelega joon, seega täielikult ei saa asi minus olla. Muidugi võib konks olla selles, et tegemist on õllega, mis on mõeldud kujundina: Talv, see on ju külm ja paha. Ma mäletan, et juba eelmisel aastal ma seda rohkem kui proovimiseks ei ostnud, seda isegi siis kui oli väga soodne hind. Te võite ju osta ja proovida ja mulle vastu vaielda, aga ma niisama osta ei soovita.

Hinne: 2-

Huvitav fakt: Kõige parem osa sellest õllest on etiketi kujundus, olgugi, et see kujundus on suht tagasihoidlik. 

Tootja infot: https://www.saku.ee/et/products/saku/saku-talve/?Ckey=29071

No comments:

Post a Comment