Sunday, October 30, 2022

Roslep Brewery - Höbring

Nimi: Roslep Brewery - Höbring
Päritolu: Eesti (Rooslepa)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 5,7%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Mexican Pale Lager
Hind: Pruulmeister andis. Aitäh!
Eelhäälestus: No tunnistan, et ei lähene puhta lehena. Käisin just Roslep pruulikoja korraldatud õllematkal ja seal seda õllekest ka pakuti. Siis tundus maitsev. Ehk ka nüüd. Etikett on ka pudelil ilus kuldne ja mõjub elitaarselt.
Värvus: Kuldne
EBC: ?
Vaht: Väga hästi ei tekkinud, aga mingi kihi sain ikka kätte. Veidi kiirustades vajub.
IBU: 14

Aroom: Aroomis on veidi pärmi tunda ja tsipake humalat. Mais endast märku ei anna.

Maitse: Selline kerge ja veidi vürtsikas. Ka maitses on mais ainult veidi aimatav. Mis on tore, sest ma pole eriline maisiste õllede fänn. Väga mõnus kerge ma kehaga janukustutaja. Tuleb välja, et ka maisiga saab täitsa normaalset õlut ajada. Ka üks neist õlledest, mis kipub liiga kiiresti otsa saama. Mõnus kerge ja maitsev.

Kokkuvõte: Tõepoolest mõnus õlleke, selliste lihtsate õllede klassis. Mikro pruulikoja kohta igati eesringlik tulemus. Kahjuks ma hetkel ei tea, kust seda õllekest soetada saab, peale nende enda välibaari, mis ilmselt ilmastikust tulenevalt kohe suletakse. Aga järgmisel suvel tasub kindlasti Noarootsist läbi libiseda ja seda mõnusat kohta kaeda. Maisi õlled üldiselt on joodavad, aga kui mais maitses soleerib, siis nad pole väga minu lemmikud. siin on aga maisi kohaolek õrnalt tunda Igati korralik õlleke.

Hinne: 5-

Huvitav fakt: Hetkel see pruulikoda müüb oma toodangut põhiliselt ise, aga ehk hakkab ka mujale müüki tulema. See pruulikoda korraldas sellise toreda ürituse nagu õllematk. Mis on siis matkamine looduses, mille käigus läbid kontrollpunkte, kus saab maitsta head õlut. See oli ideaalne, Metsas mulle meeldib jalutada, õlu mulle ka meeldib ja õllesõprade seltskond meeldib mulle ka väga. Kolmest kolm.

Tootja infot: Kodulehel hetkel õllede kohta infot ei ole. 

1 comment:

  1. jah -
    igasugused mitte meitemaa teraviljadega ölled on ka minu jaoss vöörad olnud. Aga Rooslepa öllesid maetyseks igaljuhul

    ReplyDelete