Friday, December 10, 2021

Tyskie - Edycja Klasyczna

Nimi: Tyskie - Edycja Klasyczna
Päritolu: Poola (Poznan)
Taara: Klaas 0,5L
Alkohol: 4,8%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Hele Lager
Hind: Poolast toodi.
Eelhäälestus: Ilmselt ma olen selle õlle mingit esiisa proovinud. Selle nimi oli Tyskie - Klasyczne ja enam ma selle kohta mingi infot netist ei leia. võimalik, et firma on ka mingi suure tootja poolt üles ostetud ja kõike on natuke muudetud.
Värvus: Kaldub merevaigule.
EBC: ?
Vaht: Kadus üpris kiirelt.
IBU: 15

Aroom: Slaavi laagri lõhn. Selles mõttes, et ka osadel vene õlledel on sarnane aroom. selline veidi magus ja veidi odrane.

Maitse: Oo. täiesti soliidne lauaõlu. Sellist mõnusat karamelli maiku, mis harmoniseerub ilusti odralinnastega. Ja taaskord tekkivad paralleelid mõnede heade venemaalt pärit õlledega.  Üks korralik ja üle keskmise maitsev laager, ilma igasuguste eriliste nõksudeta.

Kokkuvõte: Meeldiv üllatus, kui mu mälu mind ei peta siis oma eelkäiast on ta meeldivam. Kui Poolas poodi minna, siis võiks see kindlapeale minek olla, kui tahate lihtsalt joomiseks õlut. Mulle tundub, et ta võiks ka väga hästi sauna kõrvale passida. 

Hinne:  5-.

Huvitav fakt: Sõltumata 0,2% väiksemast alkoholisisaldusest on ka selle õlle 100 ml toiteväärtus on 40 kcal.

Tootja infot: https://www.kp.pl/en/nasze-piwa/tyskie#beers-content

No comments:

Post a Comment