Monday, March 11, 2024

Saku - Rock Hopper (Eripruul)

Nimi: Saku - Rock Hopper (Eripruul)
Päritolu: Eesti (Saku)
Taara: Plekk 0,568L
Alkohol: 5,3%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Dry Hopped Lager / Lager
Hind: 1,79€ + pant
Eelhäälestus: Kui aus olla, siis tavalist Rock õlut olen ma juba päris pikki aastaid kaubandusvõrgus vältinud. No kuidagi üldse ei istu ta mulle. Mingi väga häiriv asi on tal maitses sees. Loodan, et see eripruul on vähemasti parem. 
Värvus: Kuldne
EBC: ?
Vaht: Tekkis kena vahumütsike ja mingi osa sellest seisab täitsa soliidselt.
IBU: ?

Aroom: Aroomis on humalat törtsu tunda küll. Mingi selline Saku laager õlle joon on tal ka sees, aga mitte segavalt.

Maitse: Peab ütlema, et esimese hooga tundub täitsa joodav. On kerget humalat ja osa sellest on selline veidi robustselt paakunud, mis mulle täitsa meeldib. Seda maitse joont, mis mulle tavalises Rock õlles vastu karva käib on veidi ka, aga see maitses ei domineeri. Põhimõtteliselt täitsa joodav masslaager, ei midagi erilist aga joodav.

Kokkuvõte: Antud õllekest võib isegi juua. Tegemist on muidugi esimese partiiga ja need tavaliselt kannatavadki juua. Kuna see õlleke on eripruul, siis ilmselt väga palju neid partiisid rohkem ei tule ka. Erilist maitseelamust ta ei paku, aga nina krimpsutama ka väga ei aja. Aga kuna poodides on kuhjaga alternatiive, siis on vähetõenäoline, et ma seda õlut veel ostan. Proovimiseks võib teda julget osta.

 Hinne: 3+

Huvitav fakt: Saku - Rock on õllebrändina olnud turul 30 aastat. 
Purgil on ka neti aadress www.rock.ee, aga see lehekülg on Rock õlle alkoholivaba variandi Zero teenistuses.

No comments:

Post a Comment