Sunday, October 8, 2023

Anderson's - Catch Up! Chili

Nimi: Anderson's - Catch Up! Chili
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: plekk 0,33L
Alkohol: 4,1%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Gose
Hind: 1,99€ + pant
Eelhäälestus: Nimi lubab midagi vürtsikat. Ma küll suuremasi Gose sõber ei ole, aga pipraga õlled meeldivad mulle väga. Eks näis kumb pool ennast rohkem enda suunda kallutab. Ootan vürtsikat suutäit.
Värvus: Kuldne, veidi oranžikale kalduv.
EBC: ?
Vaht: Korralik vahumüts tekkis, aga kadus üpris kiirelt.
IBU: ?

Aroom: Valades viskas mingit hapusegust aedvilja ninna. Üle klaasiserva taipan, et tundsin ennist basiilikut, klaasiservalt võib ka tajuda tomatit ja mingit tšillist eelaimdust. 

Maitse: Huvitav.. (Teat küll.) Ei tegelikult täitsa põnev. Meeldib see, et ta pole karjuvalt hapu. Algab maitse selle Gosele omase soolaga siis pistab korraks nina välja tšilli ja seejärel tulevad paarisrakendiga tomat ja basiilik ja lõpus jääb suhu mängima pipra vahe kipitus. Ma pean tõdema, et mulle ta pigem meeldib. Esiteks on sool paigas teiseks on hapu paigas ja kolmandaks see maitsekomplekt selle juures on ka tore ja kõige krooniks om pipar. Meeldiv friigikas.

Kokkuvõte: Pärast Purtse Plaadimeri proovimist olin ma väga kahtleval seisukohal, kas õlut ikka tasub tomatiga teha. Kuigi ka sellel õllel olid omad austajad. Aga antud õlleke rehabiliteerib tomatit tunduvalt. Gose õlled mulle üldiselt väga ei istu, eks neilgi ole oma tipud, aga läbilõige jääb pigem minu radari alt välja. Ent see õlleke on täitsa tore. Loomulikult on tegemist friigikaga, aga üle keskmise friigikaga, alal kuhu ma meeleldi ei satu. seega põnevate elamuste otsimiseks võib selle õlle juurde pöörduda küll. Ilmselt päästab palju ka see tõik, et mulle meeldivad pipra õlled.

Hinne: 4+

Huvitav fakt:  Proovitud õlu oli partiist 000169.  
Purgil on "vegan" tähis seega võib eeldada, et laktoosi pole sisse uhatud. 
See õlleke tõestas minu jaoks, et siiski võib ka õige koosluse puhul tomatit õlle tegemisel kasutada.

Tootja infot: On saadaval vaid e-poe link.

No comments:

Post a Comment