Friday, July 2, 2021

Purtse - Plaadimeri

Nimi: Purtse - Plaadimeri
Päritolu: Eesti (Purtse)
Taara: Plekk 0,33L
Alkohol: 4,7%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Baltic Tomato Gose 
Hind: Sain soodsalt.
Eelhäälestus: Noh olen seda kunagi paar sõõmu mekkinud. Oli nagu põnev.
Värvus: Oranž
Vaht: Mina ei suutnud valades tekitada, aga ma proovisin küll.
IBU: ?

Aroom: Aroom on tagasihoidlik. Tiba tomatit ja terake pipart nagu oleks tunda.

Maitse: No kurat, minu meelest oli temas nagu midagi rohkemat. Aga see on küll suhteliselt pläust. Pipart on õige vähe, tomatit on aimata, sool on olemas, aga õlut ei ole. Gose ta ju on, aga olen ka neid paremaid saanud. No ei maitse see asi mulle.

Kokkuvõte: Imelik jook. Pipar on hea, aga see on ka ainus asi selle "õlle" juures, mis mulle meeldib. Eelistan Blody Mary-t. Põnev ta ju on, aga sellega see pull ka lõpeb.

Hinne: 2

Huvitav fakt: Sisaldab tomati püreed, habanero pipart ja himaalaja soola.

Tootja infot: https://www.purtsepruulikoda.ee/purtse-olu#eksperimentaalpruulid

No comments:

Post a Comment