Wednesday, July 12, 2023

Anderson's - Mint Eastwood

Nimi: Anderson's - Mint Eastwood
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: plekk 0,33L
Alkohol: 10,5%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Pastry Stout
Hind: Sõber tõi sünnipäevaks. Aitäh, Martti!
Eelhäälestus: Üks viimane meeldiv üllatus Anderson'silt oli Estoni Porter, aga mul on tekkinud kahtlus, et sattusin hea partii otsa. Hiljem proovides pole ta sageli sellist elamust pakkunud. Pastry Stout peaks olema stiil, millega on kerge mind võluda. Ootan maiustust.
EBC: ?
Vaht: Vahtu oli teda keeruline saada isegi väga kõrgelt valades. Korraks kerge kihi ilusat pruuni vahtu õnnestus saada, aga see kadus kärmelt. (Juu on vapustavalt paks jook.)
IBU: ?

Aroom: Aroomist võib tajuda kohe poolt nime Mint. Ehk siis piparmünt. Ja kerge šokolaad juurde, meenub 99 suvi Saksamaal ja "After Eight" šokolaadid.

Maitse: Jaa jah! See jook on paks nagu emaelevant. Kuidagi liita tugev suhkrusiirupi maitse käib kõigest üle. Piparmünti on ja šokolaadi vari on ka olemas, aga see suhkrusiirup matab kõik enda alla. No aga ega ta siis sellepärast halb ei ole. Lihtsalt seda head maitset võiks rohkem olla ja paksendajat vähem. Kuigi keha on sellel õllel jõuliselt rammus siis maitse sügavus on põlvedeni. Selles mõttes, et lihtsalt väga magus ja veidi piparmündine, aga šokolaad jääb täitsa tahaplaanile. 

Kokkuvõte: Ma ei tea, kas ma olen liiga nõudlikuks muutunud, või siis pole probleem minus. Või olid ootused liiga kõrgeks keritud. Lihtsalt tundub, et see maitse jäi kuidagi väga üheplaaniliseks. Ega kõik ülimagusad õlled ei saagi meeldida, aga ma nii lootsin. Kindlasti on tegemist väga hea õllega, aga minu jaoks jäi see miski puudu.

Hinne: 4+

Huvitav fakt:  Proovitud õlu oli partiist 000159. 
No ja nagu ma varemgi olen ütelnud, need kalambuursed nimed teevad mulle ikka rõõmu.

No comments:

Post a Comment