Wednesday, July 19, 2023

Anderson's - Oh, Hi March

Nimi: Anderson's - Oh, Hi March
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: plekk 0,33L
Alkohol: 5,5%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Märzen
Hind: Sõber tõi sünnipäevaks. Aitäh, Martti!
Eelhäälestus: Anderson'si tipud on maitsvad. Aga hooti tundub kvaliteet kõikuma. Samas ma Märzenit nende esituses vist polegi varem saanud. Nende puhul võib loota alati head õlut, aga normaalse saab enamjaolt ikka kätte.
Värvus: Merevaik
EBC: ?
Vaht: Tuli täitsa kena vahumütsike, aga lahkumisega oli tal üpris kiire. 
IBU: ?

Aroom: Juba valades oli tunda autentset karamellist märzeni aroomi. Ka laasis valitseb selge olustik, karamelline ja veidi leivane.

Maitse: Maitsegi on täitsa sobilik. Ehkki ma ise eeldaks veidi suuremat magusale kaldumist ja veidi kergemat mõrkjust, aga stiilitruu on ta igal juhul, vähemasti minu arusaamise järgi. Alates värvusest ja aroomis, lõpetades maitsega. Kusjuures ma vist isegi võtaks ta kaalumisele kui tekiks korraga isu märzeni järele. Igati aus ja stiilitruu õlu. 

Kokkuvõte: Oma õlletüübis täiesti konkurentsivõimeline õlu. Kõigi parameetrite järgi vastab tüübile. Kunagi mu8lle märzenid meeldisid väga ja siis ma proovisin neid palju, aga see etapp on juba mõnda aega möödas. Ma tean, et on olemas ka paremaid tüübi esindajaid, aga on ka palju viletsamaid. Nüüd see on taas see keeruline kaalukeele koht hindamises. Igatahes märtsiõlle huvilistel soovitan kindlasti proovida. Ja ma usun, et selle joomisega saab isegi lihtsa laagri kulistaja hakkama. 

Hinne: 5-

Huvitav fakt:  Proovitud õlu oli partiist 000155?  
No ja nagu ma varemgi olen ütelnud, need kalambuursed nimed teevad mulle ikka rõõmu.
Antud juhul jääb mulje, et nimi on kantud käimasolevast sõjast ja viitab Himars raketisüsteemidele.

Tootja infot: On saadaval vaid e-poe link.

No comments:

Post a Comment