Thursday, July 27, 2023

Pühaste - Rahu

Nimi: Pühaste - Rahu
Päritolu: Eesti (Tartu)
Taara: Plekk 0,33L
Alkohol: 5,5%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Porter
Hind: 2,00€ + pant
Eelhäälestus: Pühaste porter on enamjaolt kindlapeale minek, eriti kui tegemist on imperialiga. Aga antud juhul ma ootan sellist mõnusat sametist jooki. 
Värvus: 
Vaht: Vahtu läks väga ilusti, ilma mingi survestamiseta ja seda ilusat pruuni vahtu sai ligi pool klaasi. Vajub see vaht väga RAHUlikult. 
IBU: ?

Aroom: Ilmselt vahu tõttu, aga esimene asi mida üle klaasiserva tunnen on pärm. Nüüd kui vahu vahelt ka õlu veidi paistma hakkab lisandub aroomile tume šokolaad ja veidi kohvi. 

Maitse: Esimene mõte on, et kere on oodatust kergem. Samas maitse on ka see šokolaadi ja kohvi ringmäng olemas ja kõigele lisaks oleks nagu noaotsatäis kaneeli koort. Aroomis möllanud pärmist on maitses ainult vari. Sametiseks ma teda vist päriselt ei nimetaks, pigem plüüs. Teda annab rahulikult juua küll. 

Kokkuvõte: Igati viisakas porter, aga vaimustuses ruigama just ei aja. Veidikene liiga lihtne. Samas ilma ühegi veata. Kindlasti võib olla olukordi, kus ma teda väga heaks peaksin, aga hetkel piirdun ma heaga. Korralik porter, aga olen selliseid joonud ämbrite viisi. Aga kindlasti võib seda julgelt proovida ja keegi võib selles ka oma uue lemmiku ära tunda.  Minu jaoks on ta liiga lihtne ja liiga kerge. 

Hinne: 4

Huvitav fakt: Purgi kujundus sisendab ka rahu. 
Proovitud partii: 489? Mist number põhja all on kannatada saanud.

Tootja infot: https://puhastebeer.com/tooted/hooajalised/rahu

No comments:

Post a Comment