Tuesday, July 25, 2023

Crew Republic - Hop Junkie

Nimi: Crew Republic - Hop Junkie
Päritolu: Saksamaa (Unterschleissheim)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 3,4%
Algvirde tihedus: 8°
Tüüp: Session IPA
Hind: Sõber tõi sünnipäevaks. Aitäh, Ats!
Eelhäälestus: Eelmiste Crew Republicu proovimisest on juba 5 aastat möödas, aga tollel ajal pidasin, ma proovituid pigem hästi joodavateks õlledeks. Tore nüanss on antud isendi puhul madal alkoholi sisaldus, see võib ka tähendada vähest maitset, aga alati ei pruugi. Pigem loodaks maitsekat kerget õlut. 
Värvus: Kuldne
EBC: ?
Vaht: Vahtu läks üpris hoogsalt ja mingi osa sellest püsib päris normaalselt.
IBU: Enam pole IBU antud, aga mõrudus on antud väärtusega 3/5.

Aroom: Aroom on mõnusalt humalane ja puuviljane.

Maitse: Ka maitse on mõõdukalt humalane ja lõpus mingi kerge hapuka noodiga. Muide hoolimata madalast alkoholisisaldusest ei ole maitse liiga vesine. Ma isegi ei oska ütelda, et kas see õhem koht maitses oleks mulle ilma kraadi teadmata avaldunud. Aga alla 4% alkoholi sisalduse kohta on maitset ikka kamaluga. Täiesti mõnus kerge session IPA. 

Kokkuvõte: Taaskord üks jook, mis sobib suurepäraselt suveõlleks. Päris palju maitset väikese alkoholikoguse juures. Mul on isegi veidi kahju, et ma varem talle otsa pole koperdanud. Ent nüüd ma olen üpris kindel, et ostan teda veel. Kipun ennast kordama, aga nii normaalne maitse, nõnda väikese alkoholisisalduse juures pole just tavaline. 

Hinne: 5

Huvitav fakt: Huvitaval kombel ei olegi sellel pudelil enam kirjas, et reinheitsgebot. 
Antud õlleke on korjanud ka mõningaid auhindu. 

Pudelil tekst: "You’ve still got so much to do, or maybe once again you‘ve already done your fair share. You’ve been jonesin’ for it all day long. From the moment you woke you could think of nothing else... Here is your own personal hop fix – you’re welcome!"

Tootja infot: https://www.crewrepublic.de/en/produkt/hop-junkie/

No comments:

Post a Comment