Tuesday, May 2, 2023

Kolk - Sügavik

Nimi: Kolk - Sügavik
Päritolu: Eesti (Uuemõisa)
Taara: Plekk 0,33L
Alkohol: 5,8%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Robust Porter / Porter
Hind: 2.79€ + pant
Eelhäälestus: Kolk on ju üldiselt täitsa normaalseid jooke valmistanud. Viimati proovitud bock oli täitsa hea kohe. Huvitav, mida see robust seal porteri ees tähistab? Igatahes loodan head porterit.
Värvus: Pust
EBC: ?
Vaht: Tekkis ilus pruunikas vahumüts, aga veidi kiirustades kappas minema.
IBU: 36

Aroom: Aroom on paksult kohvine ja tugevalt röstitud.

Maitse: Algab maitse kergelt hapukalt ja vajub üle mõnusalt röstimõrkjaks. Konsistents on ka pigem tummise poole kalduv. Maitses on kõvasti kohvi ja ka mingi šokolaadine joon on tal sees. Keha jääb natukene selliseks imelikuks piklikuks. Et on nagu turskem osa, aga samas on ka nagu mingi kõhnem koht sees. Üldiselt ikkagi üle keskmise porter, mingid massporterid ei pääse lähedalegi. Muidugi võib olla, et ta on mul veel tiba liiga külm. No hea porter on ta igal juhul, aga on saadud ka paremaid.

Kokkuvõte: Korralik Porter. Ma olen saanud paremaid, aga olen saanud ka mitmeid viletsamaid. Maitset tal on ja kehagi pole väga kehva, aga selline huvitav liikuva skaalaga. Ehk siis igati aus jook, vigu tal ei ole, aga mingi erilisus jääb puudu. Võib julgelt proovida.  

Hinne: 4+

Huvitav fakt:  Partii nr. 194. 
Kahjuks on nad oma kodulehelt toodete kirjeldused ära koristanud on jäänud vaid e-pood.
Keegi kuskil väitis, et Kolk enam õlut ei tooda, vaid tegeleb veel laoseisu realiseerimisega. Ma väga loodan, et see ei vasta tõele. 

Tootja infot: Eraldi toote lehte ei ole.

No comments:

Post a Comment