Thursday, May 4, 2023

Tanker - Nihiru

Nimi: Tanker - Nihiru
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: plekk 0,33 L
Alkohol: 10,5%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Scotch Barrel Aged Ryewine / Rye Wine
Hind: 4.59€ + pant
Eelhäälestus: Hiljuti proovitud Tankeri BA Barleywine nende Black Pearl Series-ist. oli täitsa joodav jook. Loodame, et ka see pole mingi niru. Pigem isegi loodaks midagi magusapoolset. 
Värvus: Mustjaspruun
Vaht: Väga kergelt vahtu ei läinud, aga mingi beežikas vaht ikka tekkis, aga lahkumisel veidi kiirustab.
IBU: 40

Aroom: Aroom on tugevalt alkoholine ja ka rukki tunnetust on omajagu. Lisaks kerge magus karamelline joon.

Maitse: Oh sa püha püss, konsistent on justkui kliister. Ei imesta, et eriti ta vahtu ei kippunud minema. Maitse on selline must rukkileib. Hoolimata oma kissellisest olekust ei ole ta väga magus. Maitses otseselt alkoholi polegi tunda, aga sõõmujärgses suu keskkonnas tundub tugev alkohol olema. Viskivaadi kohalolekut pole aga väga tajuda, ainult sõõmu keskosas on kerge viski hingus. Asi võib muidugi selles olla, et rukkis ise on väga dominantne. Üldiselt korralik jook, aga midagi elevust tekitavat ma temas kahjuks ei leia. 

Kokkuvõte: Ütleme nii, et minu silmis ta oma hinda väärt ei ole. Ma saan aru, et BA tegemine on ressursikulukam tegevus, aga noh, minu jaoks siit olulist lisaväärtust ei kasvanud. Muidugi ei saa väita, et tal midagi viga oleks, aga veidi selline, "no ja siis" õlleke. Ma usun, et kindlasti on tal omad fännid olemas, lihtsalt mina ei ole üks neist. Ma arvan, et erinevate viljaveinide sõbrad võiksid teda proovida, aga lihtsama või magusama maitse eelistusega inimestel ei juhtu ka midagi kui see proovimata jääb. Aha jaa, niru ta kindlasti ei ole.

Hinne 4.

Huvitav fakt: Tegemist on siis Tankeri "Black Pearl" seeria õllega.  
Millegipärast on Tankeri koduleht muutunud väga infovaeseks, isegi neid väikseid lisa viguriga õllesid pole seal kajastatud. 

Tootja infot: Kodulehel toode puudub.

No comments:

Post a Comment