Thursday, May 18, 2023

Pihtla - Viikingi Karje

Nimi: Pihtla - Viikingi Karje
Päritolu: Eesti (Pihtla)
Taara: Plekk 0,33L
Alkohol: 10,5%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Triple IPA
Hind: Pihtla saatis. Aitäh!
Eelhäälestus: Ma olen teda korduvalt poes kohanud ja mõtelnud, et varsti võtan, aga nüüd tuli ta ise minu juurde. Loodan mõnusat maitsehaamrit, või noh, tapperit.
Värvus: Merevaik
EBC: ?
Vaht: Vahtu ta väga hoogsalt ei kippunud minema, aga see vaht, mis tekkis seisab soliidselt.
IBU: 71

Aroom: Mõnus selline mahlane ma ütleksin kirsine aroom. Ahaa, ka purgil olevas maitse kirjelduses räägitakse kirsist.

Maitse: No maitsega pole koonerdatud. Algab sellise mõrkja kuid mahlase rünnakuga, siis keerab aga üllatuslikult üle keskmise magusaks ja järelmaitses jääb suhu mängima selline mõrkjas-magushapukas mahlane tunnelm. Väga mõnus ja maitseküllane ja seda üle keskmise kõva alkoholi pauku maitse väga ei reeda. Seega võib ilmselt vastutustundliku tarbimisoskuse puudumise puhul kalevipoja mõõgaks osutuda. (Lõikab jalad alt.) Aga mõnusalt maitseküllane kolmik IPA. 

Kokkuvõte: Pagan ma ei saa aru kas mulle on hakanud kanged õlled maitsema või võimaldabki kangus ohtramalt maitset õlle sisse toppida. Igatahes on see üks maitse Triple IPA. Minu meelest vastab igati stiilile ja on tõesti mõnus juua. See on ka tore, et Viikingi nime sisaldav õlu on merevaigu karva. Lisaks selline jõuline ja karune õlu ühtib ka kujutlusega viikingist. Ainus oht on see suur alkoholi protsent, mis ei luba teda palju pruukida. Samas maitseelamuse saadki juba selle ühe ja ainukesega kätte. Soovitan julgelt proovida, eriti neil, kellele meeldivad kaksik ja kolmik IPA-d.

Hinne: 5

Huvitav fakt: Purgil olev kiri väidab, et tegu on Eesti vanima väikepruulikojaga. Proovitud partii 13. Purk kannab ka märgist Saaremaa ehtne toode.  
Huvitav, mille järgi valitakse tüübi märgistuseks Triple või Tripel?
Ka neil on kahjuks õlle info saadaval ainult e-poe lingil.

No comments:

Post a Comment