Thursday, December 28, 2023

Perlenbacher - Strong

Nimi: Perlenbacher - Strong
Päritolu: Saksamaa (Frankfurt)
Taara: Plekk 0,5L
Alkohol: 7,9%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Strong Lager / Lager
Hind: 1.29€ + pant
Eelhäälestus: See on siis Lidl kauplustes pakutava Perlenbacher õlle perekonna kolmas liige. Need tavalised laager õlled neil on isegi joodavad, loodan et see joodavus laieneb ka sellele õllele. Ehkki kange laager õlle puhul võib see minna ka teisiti. 
Värvus: Kuldne
EBC: ?
Vaht: Vahtu läks ilusti ja seda vahtu sai ligi pool klaasi, veidi tempokamalt vajus vaht veerandi klaasini ja edasi vajus rahulikumalt.
IBU: ?

Aroom: Aroom on üpris viljane (loe: linnaseline). Ja õige kerge puuviljane magus joon on ka temas sees.

Maitse: Maitse kaldub ka sinna magusa poole, aga antud hetkel see mind väga ei rõõmusta. Maitses on selline magus veidi käärinud õuna mahla joon. Peab tõdema, et tegu on ikka üpris viletsa õllega. Magus ebameeldiva maitsega ja kange. No vot see on vist klassikaline "parmukas". Sest mulle tundub, et normaalse maitsemeelega inimene ei suuda seda küll endale rindu tõmmata. Päris ebameeldiv vedelik.

Kokkuvõte: No see on nüüd küll üle pika aja üks ilge läga. Olen kahe vahel kas kangutada ta hambad ristis sisse või valada kraanikaussi. Õudse maitsega ja kange hele õlu. Päris suur hulk vett on lihtsalt ära raisatud. Muidugi võib olla, et ma olen muutunud õllesnoobiks, aga siis tahakski näha, et keegi ütleb selle kohta normaalne õlu. Ma tõesti ei usu, et keegi ütleks selle kohta hea. Minu isiklik soovitus kõndige sellest kaarega mööda. Ja kui keegi soovibki mingit halba õlut siis pöörduge minu poole ma võin teile paremaid halbu õllesid soovitada.

Hinne: 1

Huvitav fakt: Ilmselgelt on toodetud reinheitsgeboti silmas pidades.
Ma arvan, et see on kõige õudsem õlu, mille ma olen Lidlist ostnud ja ma olen sealt varemalt ka mitu päris viletsat ostnud.

Tootja infot: Konkreetne toote koduleht puudub.

1 comment:

  1. Kusjuures vaidleks vastu,nende nn parmukate seas vaat,et parim isend

    ReplyDelete