Monday, April 17, 2023

Tanker - Tatakoto

Nimi: Tanker - Tatakoto 
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: plekk 0,33 L
Alkohol: 10,5%
Algvirde tihedus: pole antud
Tüüp: Bourbon Barrel Aged Black Barleywine / Barleywine
Hind: 4.59€ + pant
Eelhäälestus: Viimasel ajal on Tankeri masslaagrid teele jäänud, loodame, et see on nüüd midagi maitsvat. Barleywine võiks ju olla ja BA ka veel. 
Värvus: Must
Vaht: Ilus pruunikas vahumütsike tekkis ja seisab täitsa viisakalt.
IBU: 39

Aroom: Esimene asi, mis aroomist vastu vaatam on see viskivaat. Väga selgejooneline ja alkoholine, aga samas ka magus.

Maitse: Maitse on selline magusmõrkjas ja tõesti odrane. Pean muidugi tõdema, et nii madala alkoholisisaldusega Barleywine-i ma polegi vist varem joonud. Mulle tundub, et veidi magusat oleks nagu puudu. Mõrkjas nurk on väga viisakas ja lõugade vahele visatakse otra ka, aga mingi magus ripats maitse lõpus jääb nagu puudu. Algab see maitse küll hapukasmagusalt, aga lõpp jääb puhtalt mõrkjas. Aga võibolla see peabki nii olema, ma olen mõne üksiku Barleywine õlle proovinud. Veidi võib ka mõjutada mind mängu järgne dehüdratsioon. Muide see alkohol peidab selles maitses ennast küll meisterlikult. Üldiselt joodav õlleke. 

Kokkuvõte: Ma olen väga vähe Barleywine õlletüübiga kokku puutunud, et tervikliku pilti selle õlletüübi olemusest pole veel kujunenud. Seega minu ootused võivad olla ebaadekvaatsed. Aga midagi jääb nagu puudu. Eriti kui arvestada, et tegemist on tegelikult üpris kange õllega. Mul on selline ettekujutus, et mida kangem seda magusam võiks õlu olla. Samas võib ka olla, et ta tahaks veel vaikselt seista ja oma elu üle järele mõelda, sest BB-d on veel vääääga palju alles. Olles antud õlletüübi puhul võhik ütlen üldiselt on tegemist ikkagi täiesti joodava õllega, katarsist ta küll kahjuks kaasa ei toonud. Kindlasti ei maksa unustada, et seda õlut serveeritakse jahedalt, mitte külmalt. 

Hinne 4+.

Huvitav fakt: Tegemist on siis tankeri mingi uue "Black Pearl" seeriaga.  Võib-olla see sari polegi uus, aga mina pole varem seda märganud.
Ma arvan, et see on esimene purgis Barrel Aged õlu millega ma kokku puutund.
Millegipärast on Tankeri koduleht muutunud väga infovaeseks. See Royal Unibrew ei pruukinud suures pildis hea idee ikkagi olla, sest koduleht on niruks jäänud ja meenutab mõnda suurtootja oma. 

Tootja infot: Kodulehel toode puudub.

No comments:

Post a Comment