Monday, July 25, 2022

Young's - Double Chocolate Stout

Nimi: Young's - Double Chocolate Stout 
Päritolu: UK - Inglismaa (Bedford)
Taara: 0,5L
Alkohol: 5,2%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Stout (Milk Stout)
Hind: Sain hea hinnaga.
Eelhäälestus: Youngsilt ma varem ühte õlut olen teadlikult joonud ja see oli täitsa hää. Ma lõpuni ei välista, et kunagi väga ammu olen ka seda proovinud, aga toona heleda laager õlle mehena see mulle ei meeldinud.
Värvus: Must
EBC: ?
Vaht: Tekkis ja sellist paari sendist kihti hoiab hästi.
IBU: ?

Aroom: Veidi magus ja rosinašokolaadine. 

Maitse: No tõesti on milk stout. Kiiresti meenub Brewdogi - Jet Black Heart. Aga ma eeldasin, et ta on palju magusam. Ta on üllatavalt kerge. Keha on selline keskmine, tumeda kohta pigem kerge. Šokolaadi maitse on ka väga selgelt tunda. Aga ma pigem olen natuke pettunud. Pidi olema "Deliciously Rich" nagu kiri pudelil väidab, kuid õlleke on siiski pigem mahe. Aga üldiselt igati joodav. Veidi muidugi võib olla asi selles, et BB on möödas ja ta on maha käinud. 

Kokkuvõte: Üldiselt meeldiv šokolaadine suutäis, aga ootasin palju rohkemat. Sest kui on kirjutatud Double Chocolate Stout ja näed alkoholi sisaldusest, et see duubel nimes ei tähenda klassikalist alkoholi rohkust, vaid küllaldast šokolaadi( ja ka magusust), aga seda eest ei leia, siis veidi teeb nõutuks. Aga võib-olla ma olen lihtsalt oma maitse eelistuse hullult magusaks ajanud. Muidugi veidi võib ka asi olla ületatud BB kuupäevas.

Hinne: 4

Huvitav fakt: Ei meenugi nagu midagi. 

Tootja infot: https://www.youngsbeers.co.uk/beers/double-chocolate-stout/

No comments:

Post a Comment