Tuesday, July 26, 2022

nanoPruul - Muster

Nimi: nanoPruul - Muster
Päritolu: Eesti (Tallinn)
Taara: Klaas 0,33L
Alkohol: 5,5%
Algvirde tihedus: Pole antud 
Tüüp: Sweet Stout
Hind: 2,99€ + pant
Eelhäälestus: Pean tunnistama, et hiljuti proovisin seda õllekest. Aga kuna ma olin siseturismi harrastamas (ei olnud kodus), siis postitust ei teinud. Pean ka seda tunnistama, et oli suur pettumus, aga ehk ma eksisin.
Värvus: Must.
EBC: ?
Vaht: Jube hoogsalt läks vahtu. Vajub rahulikult.
IBU: 20

Aroom: Valades viskas pärmikat üles. Klaasis on ka väga tugevalt pärmine lehk...ja ongi nagu kõik.

Maitse: Hapukas pärmine õllejook. Stoudi kohta väga kerge keha, selline Ervin Abel maadlustrikoos tunnetusega. Ka kihinat on temas nagu veidi liiga palju. No mina teda kuidagi magusaks stoutiks ei peaks. Imelik nõutuks tegev pärmijook. Eriti see hapukas maitse ei sobi minu meelest kohe sugugi.

Kokkuvõte: Ei, see ei lähe mette. Suure Stoutide sõbrana ootasin sellist mõnusat kerget mõnusat milk stouti laadset joogikest, aga seda ma ei saanud. Sain hoopis mingi tumedat värvi pärmise õlle taolise toote. Loodan, et temaga rohkem kohtuma ei pea. Ütleks midagi kurja ka, aga ei taha, härradel on niigi kurb seis, seoses tulekahjuga.

Hinne: 2

Huvitav fakt: Proovitud partii: 203. 
Nende pruulikoda ja ladu said väga raskeid kahjustusi suve hakul. Sisuliselt põles kõik maha ja nende jätkamine on suure küsimärgi all. Ja siiani pole ühtegi märki nende jätkamisest.
Kodulehel see toode puudub.
PS! Eesti õlleblogimise frontman (kellest ma väga lugu pean) on seda õlut joodavaks pidanud. Võimalik, et mina olen lihtsalt asjatundmatu, aga no ei istu see jook mulle sugugi.

Tootja infot: http://www.nanopruul.ee/

No comments:

Post a Comment