Wednesday, July 20, 2022

Bernard - Dark Lager

Nimi: Bernard - Dark Lager
Päritolu: Tšehhi (Humpolec)
Taara: Klaas 0,5L (Patent korgiga)
Alkohol: 5.0%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp: Dark Lager /Tume laager
Hind: Sain hea hinnaga.
Eelhäälestus: Ma olin jube kindel et ma olen seda proovinud, aga ilmnes, et blogisse pole ma seda kandnud. Auhinnatud tume laager, ehk on hea. 
Värvus: Must
EBC: ?
Vaht: Väga ilus müts tuli ja vajub rahulikult.
IBU: 26

Aroom: Kerge röstitud vilja lõhn. 

Maitse: No selline tume laager. Keha on üle keskmise. Maitse on ka röstitud viljaga põhiliselt täidetud. Tegelikult väga korralik õlleke, aga mingeid lisa nüansse nagu ei hakka keelde. Hea ja konformne õlleke.

Kokkuvõte: Ma pole küll eriline tumeda laager õlle fänn, aga seda kannatab täitsa juua. Sest see on tõesti selline korralik Tšehhi tume laager. Selline röstine ja päris tugeva kehaga ning väga lihtsalt joodav.

Hinne: 4

Huvitav fakt: Omab tsehhi piirkonna märgistust. 
See õlu on saanud erinevaid Beer Awards medaleid kokku 93 neist 41 on kullad.

Tootja infot: https://www.bernard.cz/en/our-beers/bottled/dark-lager-with-fine-yeast

No comments:

Post a Comment