Wednesday, October 16, 2024

Krombacher - Hell

Nimi: Krombacher - Hell
Päritolu: Saksamaa (Kreuztal)
Taara: Plekk 0,5L
Alkohol: 5.0%
Algvirde tihedus: 11,7%
Tüüp: Lager / Helles
Hind: 1,69€ + pant
Eelhäälestus: Kunagi olen Kombacheri Pils õlut joonud, seda isegi rohkem kui korra. See oli täiesti korralik saksa laager. Kuidagi on see Hell radari alt läbi käinud. Sobilik hetk viga parandada. Ootan normaalset, pigem humalamaitselist õlut. 
Värvus: Kuldne
EBC: ?
Vaht: Ilus ligi kolmandik klaasi vahumüts tekkis ja vajub rahulikult.
IBU: 13

Aroom: On isegi törts tugevam kui keskmisel laager õllel ja see on pigem linnaseline, kerge humala tundega. 

Maitse: Ka maitses ratsutabad sisse esmalt linnased, siis tuleb kerge mõrkjas humala keerutus ja lõpus kerkib veel linnaseid üles. Minu jaoks on see linnaste ruulimine maitses natuke liiast, kuigi ma mõistan, et see ongi antud stiili omapära. Humala mõrkjust ju on ka aga see jääb sinna kuhugi viljade vahele. Üldpildilt selline keskmine saksa päritolu masslaager. Juua kannatab, aga naeratust näole ei too. Pigem teevad need linnased mõtlikuks. Joodav masslaager. 

Kokkuvõte: Oma arusaamade järgi julgen väita , et tabab stiili küll, lihtsalt pole päris minu stiil. Mõrkjust on ka, isegi veidi rohkem kui keskelt läbi masslaagritel, ent ometi see ei veena. Kui teile meeldivad linnaselised õlled, siis soovitan kindlasti. Mina pigem temaga uuesti ei kohtu. 

Hinne: 3+

Huvitav fakt: Algvirde tihedus on ära purgipeal toodud ainult gruusiakeelses tootekirjelduses. 


Tootja infot: https://www.krombacher.com/en/original-premium-beer/krombacher-hell

No comments:

Post a Comment