Monday, September 12, 2022

Argus - Unfiltered Belgian Style Beer

Nimi: Argus - Unfiltered Belgian Style Beer
Päritolu: Leedu (Volfas Engelman?) Turustaja: Lidl
Taara: Plekk 0,5L
Alkohol: 4,5%
Algvirde tihedus: Pole antud
Tüüp:  Blanche / Filtreerimata / Nisuõlu /Witbier
Hind: 0,99€ + pant
Eelhäälestus: Noh, ega midagi ei looda. Kassatšekil on kirje "maitsestatud hele" ega see väga lootust ei tekita. Ehk trennijärgne vedelikupuudus aitab seda tarbida.
Värvus: Kollane
EBC: ?
Vaht: Kerge mütsi tekitas ja sõrmepaksuselt püsib täita hästi.
IBU: ?

Aroom: Lõhnab nagu Turbo näts. Mäletate, seda sai putkadest ja turult osta 90-nendatel. Ehk siis mingi Virsiku aroom on jõuline.

Maitse: No ma ei ole nende Belgia nisukate eriline fänn, seega minu nina alt võib neid erineva kvaliteediga läbi vedada.  Ja hetkel on mu tõsine janu ka. Selline tugevalt puuviljaselt maitsestatud õlu. Järelmaitses jätab suhu kergelt mõrkja tundmuse. Üldiselt ei häiri tmea juures miski, aga jätab sügavalt külmaks. Janu aitab kustutada küll.

Kokkuvõte: Ükskõik mis ketist võtad ükskõik, mis tootja ükskõik millise Blanche õlle ja järeldus on minu jaoks üks: Imelik puuviljane ja ükskõikseks jättev. Ilmselt pean tänulik olema, et mul on nii jõhker janu. Aga ma eeldan, et stiili on tabatud kui ma suudan üldistuse teha. Põhiline probleem minu jaoks on see, et "maitsestatud" kõlab õllepuhul umbes nagu "kangestatud".

Hinne: 3-

Huvitav fakt: Blanche õllede kujunduses esineb sageli helesinist.

Tootja infot: Keti õlu, toote leht puudub.

No comments:

Post a Comment