Thursday, June 2, 2022

Lehe - Harassment by IPA (Sometimes lose, always win...)

Nimi: Lehe - Harassment by IPA (Sometimes lose, always win...)
Päritolu: Eesti (Keila)
Taara: klaas 0,33L
Alkohol: 13%
Algvirde tihedus: 30P
Tüüp: Tripel IPA / Imperial IPA
Hind: 1,40€ + pant
Eelhäälestus: Eelmised Harssment seeria joogid olid küll ausad. Seega loodan sama. Muide ma polegi vist ühtegi Tripel IPA-t siia varemalt kandnud. Mõni Imperial tähistusega on olnud küll.
Värvus: Helepruun (Hägune)
EBC: 8
Vaht: Väga see vaht ei tahtnud tekkida ja kadus üpris kiirelt.
IBU: 60

Aroom: Juba valades kandus humalaid ninna. Üle klaasiääre on ta tugevalt humalane ja selline mõrkja varjundiga. Mingi osa aroomist on üpris terav, ma ei oska kohe sõrme peale panna, mida see meenutab.

Maitse: Algab see maitse üllatuslikult magushapukalt. Ning seal keskel on mingi nüanss, mida vilunud veini sommeljeed nimetaksid vist kassi pissiks, aga ärge saage valesti aru, see pole halb. Lihtsalt ta on selline teravalt pikantne. Üldiselt on ta selline lai suutäis maitset. Muide ma ootasin lõpu maitsest palju rohkem mõrkjust, aga alkohol on vist selle nahka pistnud. Muide hoolimata oma 13% alkoholi sisaldusest, ei mõju ta liiga alkohoolselt. Igati aus ja maitseküllane õlu.

Kokkuvõte: Suhteliselt raske jalaga, aga maitseküllane õlu. Omab mõningaid kergelt pikantseks minevaid nüansse, mis on toredad ja suhteliselt ainulaadsed. Hoolimata oma suurest kangusest ei anna alkohol ennast maitse eriti näole. Ehk siis võib tunduda hea mõte juua seda mitu pudelit järjest, aga ma olen kindel, et see ei oleks hea mõte. Kui midagi ette heita siis seda, et mulle tundus, et Tripel IPA võiks ka ülevõlli mõru olla, aga siin tuleb nagu Toots seda mõrkjust noa otsaga taga ajada. No aga üldkokkuvõttes priima jook.

Hinne: 5-

Huvitav fakt: Partii nr. 566.

Ma eeldan, et enamus teab selle suurepärase tsitaadi (Sometimes lose, always win) päritolu, mis on pudelil. No kui tea, siis see pärineb siit: https://www.youtube.com/watch?v=gCJywlncaq0

Tootja infot: https://lehepruulikoda.ee/beer/harassment-ipa/



No comments:

Post a Comment