Tuesday, April 19, 2022

Lehe - Incubus

Nimi: Lehe - Incubus
Päritolu: Eesti (Keila)
Taara: Plekk 0,33L
Alkohol: 4,0%
Algvirde tihedus: 10P
Tüüp: Sour ALE
Hind: Tehase müügil anti tasuta kaasa. Aitäh!
Eelhäälestus: Sour ALE pole nagu mu esimene valik, aga ajaloole tagasi vaadates olen neid hooti kõrgelt hinnanud. Väga värske õlleke.
Värvus: Morsiroosa. (Läbipaistmatu)
EBC: ?
Vaht: Ilus roosakas vahuke tekkis, vajus keskmise kiirusega.
IBU: 10

Aroom: Musta- ja punasesõstra morss kerge piparmündiga. 

Maitse: Ka maitse on jõuliselt morsi moodi. Meeldivalt mõõdukalt hapukas. Ja see on ka tore, kuidas see piparmünt maitsesse sisse sõidab, te ei hakka laamendama, aga ütleb rahulikult, "Ma olen ka siin". Kardan, et klassikalisele laagri mehe jaoks võib olla ta pettumus. Aga maitse kannab kohale kõike, mida kirjeldus lubab. Eriti meeldib mulle see piparmünt.

Kokkuvõte: Mõnus kerge ja värskendav suve õlu. Nagu juba ülal üteldud, siis lihtsa laagri joojatel on targem temast eemale hoida, aga souri ja gose-i sõber võiks siiapoole vaadata küll. Mina eelistan teda nii mõnelegi proovitud lambicule. Oleks mul hapu õlle periood annaksin vist viie ära.

Hinne: 4+

Huvitav fakt: Proovitud partii:667
Õlleke on nii värske, et kodulehel teda veel ei ole, seal on vaid ta naiskolleeg Succubus. 
Incubus on meessoost deemon, kes mütoloogiliste ja legendaarsete traditsioonide kohaselt lamab magavatel naistel, et nendega seksuaalvahekorras olla. Tema naissoost kolleeg on Succubus.

PS! Sõbralik soovitus. Kui kodulähedane pruulikoda teeb laomüüki, siis tasub minna.


Tootja infot: https://lehepruulikoda.ee/beer/incubus/

No comments:

Post a Comment